sondre94 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva anbefaler du? Wimp har I Rove, The Brother Seed, AbsoluteNegativism, Rep.Rep og Proposing A Pact With Jesus. Jeg synes du skal bare nyte musikken. Jeg synes det er genialt. Det nye med drone er jo litt uforventet, men jeg ser på det som en kul ting. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Drone er absolutt ingen dum ting. Har hørt på en del Årabrot nå, og jeg liker mye av det. Av og til sliter jeg litt med vokalen, og av og til føles det som om bandet strekker seg etter noe de ikke helt når, men jeg skal lytte videre Lenke til kommentar
sondre94 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Drone er absolutt ingen dum ting. Har hørt på en del Årabrot nå, og jeg liker mye av det. Av og til sliter jeg litt med vokalen, og av og til føles det som om bandet strekker seg etter noe de ikke helt når, men jeg skal lytte videre Det med vokalen er jeg faktisk litt enig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå