Fanta4free Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 siernia vill jeg anbefale til alle sammen her sykt kult egentlig Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Turbonegro er ikke metall da... Jeg har mange favoritter, men skal jeg velge ett band blir det ganske klart Emperor. Andre sterke norske band er: Arcturus Borknagar Burzum Darkthrone Dimmu Borgir Enslaved Gorgoroth Ihsahn Immortal Keep of Kalessin Limbonic Art Mayhem Peccatum Ram-Zet Satyricon Taake Ulver Windir 6357150[/snapback] fin liste, kommer knapt på så mange norske metall band.. veit eigentlig at turbo negro ikkje er metall.. 6357232[/snapback] hva med Stonegard ?? vil si at det er et av de beste norske metal bandet Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Ja, jeg er helt enig med deg, Addan. Stonegard er definitivt norges beste Metal band! Endret 1. oktober 2007 av M-Gard Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Circus Maximus, TNT, Triosphere og Guardians of Time gruser Stonegard lett. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Circus Maximus, TNT, Triosphere og Guardians of Time gruser Stonegard lett. 9620110[/snapback] Deeet gjør de ikke! Stonegard knuser alle de bandene du sa! Lett! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Løgn og fanteri! For min del blir Stonegard for oppskrytt, og for lite tekniskt, den siste plata skuffa stort. Endret 2. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Løgn og fanteri! For min del blir Stonegard for oppskrytt, og for lite tekniskt, den siste plata skuffa stort. 9620690[/snapback] Liker Stonegard jeg Syns det er bra at de ikke har så mye teknisk. Og foresten så var FDTD en drit bra skive! Og nei, de er ikke for oppskrytt! De bandene du snakker om er sikkert brae de også, men jeg syns Stonegard er best Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva er så bra med at de er lite tekniske? HVordan kan du si at Stonegard er best uten å ha hørt alle de bandene jeg skrev? Og nei, FDTD var en enormt kjedelig skive sammenlignet med Arrows, ikke noe mer støtte fra denne karen gitt. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Circus Maximus er det norske bandet jeg liker best. Fikk sett de live også i høst og de leverte der også, Michael klarte å bruke stemmen bra og det imponerte meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Iskra og Nidingr bør sjekkes ut. Vet ikke om de har blitt nevnt allerede. No place to hide har holdt på en stund. De har gitt ut to plater, den siste ifjor tror jeg. Og med det så oppløste de også bandet. De spiller IKKE metalcore for de av dere som tror det. 6457942[/snapback] Iskra kommer med debut album i Oktober, tattopp, produsert og mikset av meg selv... løp å kjøp... utgivelses party på maiden i oslo 9. nov (får skiva i døra) Endret 7. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Johari Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Svartpest må da nevnes, ikkje så veldig kjent. Men dem har mye bra. Kan hørest her http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=3094 http://youtube.com/watch?v=uxRY--f7x0I Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Turbonegro er ikke metall da... Jeg har mange favoritter, men skal jeg velge ett band blir det ganske klart Emperor. Andre sterke norske band er: Arcturus Borknagar Burzum Darkthrone Dimmu Borgir Enslaved Gorgoroth Ihsahn Immortal Keep of Kalessin Limbonic Art Mayhem Peccatum Ram-Zet Satyricon Taake Ulver Windir <{POST_SNAPBACK}> fin liste, kommer knapt på så mange norske metall band.. veit eigentlig at turbo negro ikkje er metall.. Turbonegro er Deathpunk Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvis det ikke allerede er nevnt. Myrkgrav Khold Grotesk Stillhet Tidfall Glittertind (Ikke 100% metal, men de synger norske låter, med bra riffing og stuff) Kampfar Nattefrost Troll Zyklon Zyklon-B Ragnarok Old funeral Flere kommer jeg ikke på i farta;D Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Circus Maximus, TNT, Triosphere og Guardians of Time gruser Stonegard lett. <{POST_SNAPBACK}> Deeet gjør de ikke! Stonegard knuser alle de bandene du sa! Lett! Og min pappa er sterkere enn alle andre pappaer Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Zyklon, Iskald og Skitliv er fete i tillegg til de store som sikkert er nevnt fra før av. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mye god norsk bm fra 90 tallet som sikkert er ramset opp utallige ganger i denne tråden. Av det litt nyere kan man jo ikke klage på Taake, Ljå og Dødsengel. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Haust og muligens Årabrot fortjener å nevnes. Muligens på Årabrot fordi jeg ikke har hørt så mye på dem, og det lille jeg har hørt har vært av blandet kvalitet (men til dels lovende). Lenke til kommentar
sondre94 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Haust og muligens Årabrot fortjener å nevnes. Muligens på Årabrot fordi jeg ikke har hørt så mye på dem, og det lille jeg har hørt har vært av blandet kvalitet (men til dels lovende). Årabrot er alt annet enn blandet kvalitet. Hørt det nye ifra dem? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hva anbefaler du? Wimp har I Rove, The Brother Seed, AbsoluteNegativism, Rep.Rep og Proposing A Pact With Jesus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå