Gå til innhold

Metalband fra Norge - Diskuter og anbefal

xersess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes 1349 var litt komisk under HITS. Av den grunn at de hadden en fet intro som skulle gå rett over på en av sangene deres. Når den da gjorde det var det så lite dynamisk at jeg trodde det var en spøk. Var dessverre ikke det. Tror de bare var litt uheldig med lyden. Men fy det går unna. Vokalisten ga meg et hyggelig slag i fjeset btw :p

Lenke til kommentar
Noen andre gode Norske Death Metal band bortsett fra Blood Red Throne?

7423720[/snapback]

Zyklon er jo kongene.

She said destroy eller noe slikt, om det var de som varmet opp for zyklon på releasepartyet til siste skiva, var ganske harde om jeg husker riktig.

Ellers har du jo The Allseeing I, selv om de er mindre kjente. De varmet opp for cannibal corpse når de spillte på john dee.

Lenke til kommentar
Extol

Skal bare nevnes at det er deres to første som er death metal. Men til gjengjeld er det virkelig bra musikk. Deres siste var etter mitt syn en stor skuffelse.

Undeceived er mitt favorittalbum innen deathmetall-verden. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Extol

Skal bare nevnes at det er deres to første som er death metal. Men til gjengjeld er det virkelig bra musikk. Deres siste var etter mitt syn en stor skuffelse.

Undeceived er mitt favorittalbum innen deathmetall-verden. :)

7431879[/snapback]

Hva er bra det beste albumet å starte med fra Extol da? Tenkte jeg skulle se de på by:larm.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

nokon som såg "metal ein headbangers historie" frå lydverket på onsdag... neste episode er det mykje frå norge... anbefaler å følge med :thumbup:

er foresten ein egen sjanger som heiter norwegian metal, blant necro,black,trash,heavy,progresiv, osv.... kult kor stort norge gjer dt i metal :thumbup:

Lenke til kommentar

Lost At Last er er av norges beste metalband(Faktisk er de Verdens Beste Heavy Metal Band, så det så!), og de har releasekonsert for sin nye skive på Garage i kveld. Platen kommer ikke før på mandag, men har vært så heldig å få et promokopi før jul(jeg tegnet bandportretter til coveret) og har hørt den i senk hele tiden siden. Fantastisk plate. Beinhardt, kompromissløst, og utrolig morsomt. Anbefaler alle å sjekke dem ut på Garage i kveld, de sparker rumpe live!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...