JPNord Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Tja, synes ikke enkelte nu-metalband fortjener en ny sjanse, men det er en annen sak Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg kjøpte Madder Mortems nyeste i helga, "Desiderata". Fytti som det sparker! Mistenker at naboen begynner å bli lei "My name is silence" nå, men såpass får han tåle. Knallskive! 7378822[/snapback] Er Madder Mortem det bandet som var med Enslaved på Inferno kick-off i England? Ligger et klipp ute på nrk nett-tv. Det jeg hørte av bandet likte jeg ikke noe særlig, synes vokalen er direkte avskyelig faktisk . Men det skal sies at jeg ikke akkurat har hørt mye på bandet, og de fortjener kanskje en ny sjanse? 7381020[/snapback] Kan godt hende. Enslaved er nevnt i "takketalen" i tekstheftet, så.. Og vokalen ER spesiell, dama har særpreg. Syns det er tøft jeg, da. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jo er sikkert en del bedre enn det inntrykket jeg sitter med. Men jeg synes egentlig at damer skal være vakre med en clean og deilig vokal, derfor blir det liksom litt feil med beinharde mandige damer som brøler ut av all sin kraft. Kall meg gjerne gammeldags og generaliserende, men slik er jeg bare. EDIT: Skrivefeil Endret 28. november 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hu *brøler* da ikke? Synger med kraft og overbevisning, men det er langt igjen til Angela Gossow i Arch Enemy. Der snakker vi beist. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Heheh ja, men skal sjekke det ut. Jeg synes de aller fleste norske metalband fortjener å sjekkes ut Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Prøv denne: http://www.peaceville.com/assets/File/down...0-%20Hypnos.mp3 Ille bra driv i den! Den ligger på sidene til plateselskapet, så regner med at det ikke bryter med noen regler å legge linken her. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Takk, skal sjekke ut linken. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes ikke Stonegard er Black Metal, mer Trash Metal. Noen enige? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes ikke Stonegard er Black Metal, mer Trash Metal. Noen enige? 7423473[/snapback] Hva faen? Lenke til kommentar
kallli Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 sjekk ut deseized da vel Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes ikke Stonegard er Black Metal, mer Trash Metal. Noen enige? 7423473[/snapback] Er vel ikke noen som mener det er svart metall? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen andre gode Norske Death Metal band bortsett fra Blood Red Throne? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes ikke Stonegard er Black Metal, mer Trash Metal. Noen enige? 7423473[/snapback] Hva faen? 7423550[/snapback] Det var desverre det ja... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Heheh ja, men skal sjekke det ut. Jeg synes de aller fleste norske metalband fortjener å sjekkes ut 7381194[/snapback] Ja det var god driv. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Lå faktisk noen låter på Myspace. http://www.myspace.com/maddermortem "My name is Silence" sparker pung! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja det var god driv. Joda, Madder Mortem var helt kurant musikk det. Godt driv i sangene og fet lyd på enkelte partier. Men jeg liker fortsatt ikke vokalen Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Noen andre gode Norske Death Metal band bortsett fra Blood Red Throne? 7423720[/snapback] Zyklon er jo konge!! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes ikke Stonegard er Black Metal, mer Trash Metal. Noen enige? 7423473[/snapback] Stonegard er på en måte, blanding av Metallica og El Caco . Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Stonegard, Stone, Stoner. Kthxplzbye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå