Gå til innhold

Metalband fra Norge - Diskuter og anbefal


xersess

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Her er noen gode norske band:

 

Blood Red Throne

1349

Sagh

Susperia

Zyklon

Red Harvest

Grimfist

She Said Destroy

Keep of Kalessin

Lunaris

Purified In Blood

Mindgrinder

The Deviant

Battered

Zeenon

 

...et par av dem er vel nevnt før.

 

 

mvh

Pantera

6364094[/snapback]

Grimfist er svensk da.!

 

ah...Slogstorm er knalltøft!

6565464[/snapback]

Hehe.. lossing av lik er knaillt0ff

Lenke til kommentar
Skjer med at alle bæsjegarasjebanda fra Sogndal som kopierer Windir plutseleg blir så dritbra? =|

 

Mistur, max sux, ohmegad. Godaste herr Espen finst ikkje musikalsk.

Sigtyr er nesten ok men er så ufatteleg flatt og er til tider uhyre flaukomisk å høyre på.

7084791[/snapback]

Mistur er jo litt kult da.. jeg endte opp med en demo av de etter snørrfylla i wacken i år. :s

Lenke til kommentar
satyricon -the pentagram burns <--- bra bandnavn... intressant bruk av bindestrek i bandnavnet.

7364838[/snapback]

 

 

du er skikkelig morsom, alle sitter sikkert og ler :!: klassen klovn, hvis noen i det hele tatt legger merke til deg da?

7365783[/snapback]

 

Du gjorde hvertfall det, så da er det vel vellykka?

Lenke til kommentar

Emperor (har logoen tattovert på brystet)

Arcturus

Einherjer (mer viking metal, men la gå)

Mayhem

Darkthrone

Gorelord (mer death metal)

Myrkskog

Ragnarokk

Satyricon (gamle)

 

Old Man's Child, Dimmu Borgir etc føler jeg ikke helt fortjener plassen på lista, men det er fortsatt grei musikk. Fenris i Darkthrone sa det best:

 

"Altså, vi lager brød. Så kan de andre godt lage kake. Men man blir jo lei av kake også.. Så vi lager kneip."

Lenke til kommentar

Nå er det ikke slik at jeg er noe særlig hypp på metall i det hele tatt, men er det noe jeg liker så er det Keep Of Kalessin. Kjøpte plata Armada, er nok det første og siste da, men likevel er det knallgod musikk i den. 6'ern Adressa ga plata ga meg vel et lite dytt. Poenget er uansett at om JEG likte musikken, så må det jo være ganske formidabelt for de som er "vant"til det og digger det fra før :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Madder Mortems nyeste i helga, "Desiderata". Fytti som det sparker! Mistenker at naboen begynner å bli lei "My name is silence" nå, men såpass får han tåle. Knallskive!

7378822[/snapback]

Er Madder Mortem det bandet som var med Enslaved på Inferno kick-off i England? Ligger et klipp ute på nrk nett-tv. Det jeg hørte av bandet likte jeg ikke noe særlig, synes vokalen er direkte avskyelig faktisk :no: . Men det skal sies at jeg ikke akkurat har hørt mye på bandet, og de fortjener kanskje en ny sjanse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...