xersess Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 jaja... metallica er ikkje norsk musikk.. noen norske sanger og album å anbefal, går litt tom for sanger no...? liker best black metall osv........ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tom for sanger faktisk? Har du et verdig dårlig forhold til musikken du finner? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 The Middle End fra Kr.sand er vel ganske bra... Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Turbonegro er ikke metall da... Jeg har mange favoritter, men skal jeg velge ett band blir det ganske klart Emperor. Andre sterke norske band er: Arcturus Borknagar Burzum Darkthrone Dimmu Borgir Enslaved Gorgoroth Ihsahn Immortal Keep of Kalessin Limbonic Art Mayhem Peccatum Ram-Zet Satyricon Taake Ulver Windir 6357150[/snapback] Einherjer putter vi inn på denne listen ja Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 einherjer er god saker..eg elsker ballad of the swords sangen.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Tom for sanger faktisk? Har du et verdig dårlig forhold til musikken du finner? 6912139[/snapback] naj, men hører nesten på musikk døgnet rundt. og går lei av sanger av og til og takker for alle tipsa... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 foresten nokon som har hørdt om Alien Diversity? driver med å spele inn sitt første album. gruppen kommer fra gaten ovenfor meg.. sologitaristen og trommeslageren er brødre... og trommeslageren eg 16 år gamal...( sikkert ein av norges beste trommeslagere) dei har laga ein stilig sang: "burning desire" veit ikkje heilt om dette kalles metall... i så fall ganske kul musikk... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 blei lite prating her, ingen som har filmer fra feks: you tube, putfile, eller video google?? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ahh, faen, så ikke trykkleifen. Var en eller annen tulling som vimsa rundt her for en stund siden og maste på hvordan noen ting var thrash, men ikke metal, og at gammel metallica ikke var thrash men kun "metall". Trudde han hadde slått til igjen. 6890161[/snapback] Nei. Reagerte bare på skrivefeilen. Alt for mange som skriver "trash". Ikkje store feilen, men svært irriterande. 6891639[/snapback] Du skriver ikke noe bedre selv, så plz shut it kk? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Gorgoroth opptak fra 95. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Arcturus ftw! Har forelska meg i Shipwrecked In Oslo Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ahh, faen, så ikke trykkleifen. Var en eller annen tulling som vimsa rundt her for en stund siden og maste på hvordan noen ting var thrash, men ikke metal, og at gammel metallica ikke var thrash men kun "metall". Trudde han hadde slått til igjen. 6890161[/snapback] Nei. Reagerte bare på skrivefeilen. Alt for mange som skriver "trash". Ikkje store feilen, men svært irriterande. 6891639[/snapback] Du skriver ikke noe bedre selv, så plz shut it kk? 6985141[/snapback] Skriver i alle fall thrash korrekt, så den uttalelsen din stemmer ikkje heilt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen jeg komm på Finntroll,mørkskog, Enslaved , eterrnal silence, Antartica, Maple cross, Funeral Feast , Tømmermen og Dimmu Borgir(som sikkert er nevnt et par ganger) ja de fleste er litt amatør band Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Noen jeg komm på Finntroll,mørkskog, Enslaved , eterrnal silence, Antartica, Maple cross, Funeral Feast , Tømmermen og Dimmu Borgir(som sikkert er nevnt et par ganger) ja de fleste er litt amatør band 6986007[/snapback] Finntroll er ikkje norske. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Windir, Enslaved og Satyricon er jo supre norske band. Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Følgende album som absolutt bør vurderes hvis man skal gi seg inn på den deilige norske metallfloraen: Satyricon: Nemesis Divina, Rebel Extravaganza, Volcano Ulver: Bergtatt, Nattens Madrigal, og så Kveldssanger for å roe ned litt Enslaved - Isa og Ruun (de eneste jeg har hørt noe særlig av) Immortal: At The Heart Of Winter, Damned In Black, Sons Of Northern Darkness Keep Of Kalessin: Armada Mayhem: De Mysteriis Dom Sathanas, Chimera Darkthrone: Soulside Journey 6362348[/snapback] Vil påstå at Windir har absolutt noe her å gjøre med albumene: Sóknardalr, 1184 og likferd. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men ikke Arntor? Det er jo selve juvelen til Windir. Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men ikke Arntor? Det er jo selve juvelen til Windir. 7029056[/snapback] enig der..kan egentlig si alt som windir har vært i kontakt med og laget..hør det..noe av det beste norge har stilt med gjennom tidene. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Følgende album som absolutt bør vurderes hvis man skal gi seg inn på den deilige norske metallfloraen: Satyricon: Nemesis Divina, Rebel Extravaganza, Volcano Ulver: Bergtatt, Nattens Madrigal, og så Kveldssanger for å roe ned litt Enslaved - Isa og Ruun (de eneste jeg har hørt noe særlig av) Immortal: At The Heart Of Winter, Damned In Black, Sons Of Northern Darkness Keep Of Kalessin: Armada Mayhem: De Mysteriis Dom Sathanas, Chimera Darkthrone: Soulside Journey 6362348[/snapback] Når det gjelder Enslaved så er jo Below the Lights kirsebæret på toppen. Og Grand Declaration of War av Mayhem og er helt genialt. Endret 9. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Følgende album som absolutt bør vurderes hvis man skal gi seg inn på den deilige norske metallfloraen: Satyricon: Nemesis Divina, Rebel Extravaganza, Volcano Ulver: Bergtatt, Nattens Madrigal, og så Kveldssanger for å roe ned litt Enslaved - Isa og Ruun (de eneste jeg har hørt noe særlig av) Immortal: At The Heart Of Winter, Damned In Black, Sons Of Northern Darkness Keep Of Kalessin: Armada Mayhem: De Mysteriis Dom Sathanas, Chimera Darkthrone: Soulside Journey 6362348[/snapback] Når det gjelder Enslaved så er jo Below the Lights kirsebæret på toppen. Og Grand Declaration of War av Mayhem og er helt genialt. 7030709[/snapback] -Nei, det er Mardraum og Monumension som ruver på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå