H4ngm4N Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 må sei tusen takk til deg H4ngm4N! sitter her med gåsehud der det går an å få det..heh 6859017[/snapback] Bare hyggelig. Alltid koselig å oppdage ny musikk, eller hjelpe andre til å oppdage noe nytt. Anbefaler alle som liker metall å skjekke ut dette bandet. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 For mykt for meg. Følte ingenting :/ Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Er det ingen som har noen norske undergrunnsband å anbefale? Det meste "mainstream" har vi vel hørt før Endret 13. september 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 må sei tusen takk til deg H4ngm4N! sitter her med gåsehud der det går an å få det..heh 6859017[/snapback] Bare hyggelig. Alltid koselig å oppdage ny musikk, eller hjelpe andre til å oppdage noe nytt. Anbefaler alle som liker metall å skjekke ut dette bandet. 6859208[/snapback] Takk fra meg også! Må ha litt treig doom av og til, hørtes meget bra ut! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Video av Ragnarok. Mulig man må være medlem for å se. Ser at bandet holder til i Sarpsborg, Høst er vel Bergenser? Flyttet, eller pendling? Btw, noen som vet hvorfor Also C. Corax (gitarist på Bjørgvin og dødskvad) havnet i fengsel? Hvor mange Bm-artister er det som ikke har vært i fengsel eller som ikke er dau? Endret 14. september 2006 av stakan Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Video av Ragnarok. Mulig man må være medlem for å se. Ser at bandet holder til i Sarpsborg, Høst er vel Bergenser? Flyttet, eller pendling? Btw, noen som vet hvorfor Also C. Corax (gitarist på Bjørgvin og dødskvad) havnet i fengsel? Hvor mange Bm-artister er det som ikke har vært i fengsel eller som ikke er dau? 6859960[/snapback] Slo han ikke ned en fyr på hole in the sky da? Eller er jeg helt ute på viddene nå. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Video av Ragnarok. Mulig man må være medlem for å se. Ser at bandet holder til i Sarpsborg, Høst er vel Bergenser? Flyttet, eller pendling? Btw, noen som vet hvorfor Also C. Corax (gitarist på Bjørgvin og dødskvad) havnet i fengsel? Hvor mange Bm-artister er det som ikke har vært i fengsel eller som ikke er dau? 6859960[/snapback] Slo han ikke ned en fyr på hole in the sky da? Eller er jeg helt ute på viddene nå. 6860102[/snapback] Haha, i fjor? Begynner å bli vane det. Endret 14. september 2006 av stakan Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Alle snakker om Norge og sier vi har så dårlig musikksmak. Helt mongo mener jeg! Vi er verdens dessidert beste blackmetalland H4ngm4N's liste var meget god. Jeg mener at Einherjer, Old Man's Child og vintersorg burde vert med. Men det er da en smakssak uansett: sjekk ut vintersorg! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Alle snakker om Norge og sier vi har så dårlig musikksmak. Helt mongo mener jeg! Vi er verdens dessidert beste blackmetalland H4ngm4N's liste var meget god. Jeg mener at Einherjer, Old Man's Child og vintersorg burde vert med. Men det er da en smakssak uansett: sjekk ut vintersorg! 6865606[/snapback] Vintersorg er ikkje norsk. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 når du seier at dei ikkje er norske, burde ikkje du på peike kva land dei faktisk kjem ifra? er ikkje dei svenske? noken som kjenner til norske band ala dei finske banda Charon, To/die/for og sentenced som desverre har lagt opp:(? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 lite aktivitet her siste dagane. ingen som kjenner til? sitter å hører på siste albummet til To/die/for no..komt til sang 2..blir lang natt..heh Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Svarttjern, tung sort/viking-metall som er akkuratt så melodiøst at det går ann å høre på. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Stonegard er kanksje ikke metal? Hard rock?Er ikke sikker, men det er fett 6362241[/snapback] STONEGARD ER DRITFETT!! Og ja det er metal. Det nyeste albumet i allefall. Trashmetal. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Stonegard er kanksje ikke metal? Hard rock?Er ikke sikker, men det er fett 6362241[/snapback] STONEGARD ER DRITFETT!! Og ja det er metal. Det nyeste albumet i allefall. Trashmetal. 6883165[/snapback] Stonegard er trash, ja. Men det er ikkje thrash metal. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Stonegard er trash, ja. Men det er ikkje thrash metal. 6886415[/snapback] Hvilken planet kommer du fra egentlig? Her på Tellus er nemlig thrash = thrash metal, det første uttrykket er bare for de som er litt mer late og ikke gidder å skrive -metal, da dette sier seg selv. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Altså, peepz, smak på navnet: Stonegard, Stone-gard, Stonegard. Gawd altså. =( Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Stonegard er trash, ja. Men det er ikkje thrash metal. 6886415[/snapback] Hvilken planet kommer du fra egentlig? Her på Tellus er nemlig thrash = thrash metal, det første uttrykket er bare for de som er litt mer late og ikke gidder å skrive -metal, da dette sier seg selv. 6887724[/snapback] Det er eg klar over, men han skreiv trash. Det er feil. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ahh, faen, så ikke trykkleifen. Var en eller annen tulling som vimsa rundt her for en stund siden og maste på hvordan noen ting var thrash, men ikke metal, og at gammel metallica ikke var thrash men kun "metall". Trudde han hadde slått til igjen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Ahh, faen, så ikke trykkleifen. Var en eller annen tulling som vimsa rundt her for en stund siden og maste på hvordan noen ting var thrash, men ikke metal, og at gammel metallica ikke var thrash men kun "metall". Trudde han hadde slått til igjen. 6890161[/snapback] Nei. Reagerte bare på skrivefeilen. Alt for mange som skriver "trash". Ikkje store feilen, men svært irriterande. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Var faktisk en kompis av meg som påstod at tidlig metallica ikke var trash metal, men bare trash (jeg er klar over skrivefeilen, slik han skrev det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå