frostbitten Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Her forteller Varg litt om hvordan han lager musikken. 6780427[/snapback] Lenge siden jeg har lest det der. Jævla interessant! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har lest de 4 (?) første kapitlene i biografien hans der, er fascinerende å se hvordan han egentlig tenker. Etter min mening er han et musikalsk geni som er så utrolig misforstått på grunn av en del idiotiske handlinger. Tror jeg skal lese resten av det han har skrevet også. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det han har skrevet om drapet er utrolig interessant. Også barndommen. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Meget å lære ved å lese biografien til Vikernes,både når det gjelder hans synspunkter,musikken han lagde ut av "low-tech" utstyr,og ikke minst hans egen forklaring av hva som egentlig foregikk mellom han og Euronymous Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det han har skrevet om drapet er utrolig interessant. Også barndommen. 6805205[/snapback] Hvor står dette? Har lest de 4 (?) første kapitlene i biografien hans der, er fascinerende å se hvordan han egentlig tenker. Etter min mening er han et musikalsk geni som er så utrolig misforstått på grunn av en del idiotiske handlinger. Tror jeg skal lese resten av det han har skrevet også. Enig med deg. Han er et geni, men som genier flest er han ikke helt stabil psykiskt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det han har skrevet om drapet er utrolig interessant. Også barndommen. 6805205[/snapback] Hvor står dette? Har lest de 4 (?) første kapitlene i biografien hans der, er fascinerende å se hvordan han egentlig tenker. Etter min mening er han et musikalsk geni som er så utrolig misforstått på grunn av en del idiotiske handlinger. Tror jeg skal lese resten av det han har skrevet også. Enig med deg. Han er et geni, men som genier flest er han ikke helt stabil psykiskt. 6806098[/snapback] Barndommen var litt feil:P Men har hvertfall skrevet om tenårene, og det første bandet hans. Her Det sykeste er at han bodde et steinkast unna meg. Var mye snakk om fyren etter drapet og slikt. Min mor traff han på tur engang, hun ble jo redd:P Jeg husker han ikke, var bare noen få år gammel. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vil bare minne folk her på at Stonegard (http://www.stonegard.org/enter/) slipper ny plate til Mandag. Du kan også få med deg videoen på Metalsvisj eller Metal på ZTV. Har fått en liten hørebit allerede, og jeg liker ihvertfall det jeg hører. Samme stilen, men en anelse raffinert. Både hardere og mykere, litt mer variert. Ingen av sangene fenget sånn sinnsykt fra første stund som med Arrows og Barricades da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vil bare minne folk her på at Stonegard (http://www.stonegard.org/enter/) slipper ny plate til Mandag. Du kan også få med deg videoen på Metalsvisj eller Metal på ZTV. 6808021[/snapback] Rip anyone? Jeg har ikke TV på hybelen =/ Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Burzum er den desidert beste musikken å sove til! Jeg har ment dette i mange år, før jeg plutselig leste i biografien at det faktisk var en mening med musikken som gjør den bra til sovemusikk. Skal lalle nu, så jeg gidder ikke finne frem link. Tror det var første del. Natti \nn/ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ja leste det selv, at det var meninga at plata skulle fungere som en magisk formell eller noe Stilig det da. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hehe, jeg pleier å høre på Rundgang um die transzendale Säule der Singularität når jeg skal sove. Lenke til kommentar
password Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hva heter bigrafien, og hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hva heter bigrafien, og hvor får jeg tak i den? 6823163[/snapback] Her. Veldig interessant. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hehe, jeg pleier å høre på Rundgang um die transzendale Säule der Singularität når jeg skal sove. 6823130[/snapback] Hele "Filosofem" er så sinnsykt bra! Fant ut her om dagen at det også er veldig kos å kjøre bil til Burzum :!: På coveret mitt er track 1 "Burzum", mens det i bookletten står "Dunkelheit". Har jeg fått Norsk cover og Tysk Booklet, eller _skal_ det være som det er? Edit: leif Endret 10. september 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hehe, jeg pleier å høre på Rundgang um die transzendale Säule der Singularität når jeg skal sove. 6823130[/snapback] Hele "Filosofem" er så sinnsykt bra! Fant ut her om dagen at det også er veldig kos å kjøre bil til Burzum :!: På coveret mitt er track 1 "Burzum", mens det i bookletten står "Dunkelheit". Har jeg fått Norsk cover og Tysk Booklet, eller _skal_ det være som det er? Edit: leif 6837523[/snapback] På min er sangene på coveret skrevet på tysk, i bookleten på norsk/engelsk. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Her ligger videoen av Stonegard sin låt "From Dusk till Doom" Coveret ligner veldig på Arrows sitt. Veldig stilig. Så det på Lørdag, og vurderte faktisk å stikke av med den samtidig som jeg la 200kr på bordet. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Finnes en god del bra norsk metall ja gitt. Blant de jeg liker er: Susperia Dimmu Borgir Pagan's Mind (mer prog da men...) Manifest Divided Multitude Satyricon Keep Of Kalessin Griffin Triosphere Stonegard Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Her ligger videoen av Stonegard sin låt "From Dusk till Doom" Coveret ligner veldig på Arrows sitt. Veldig stilig. Så det på Lørdag, og vurderte faktisk å stikke av med den samtidig som jeg la 200kr på bordet. 6838608[/snapback] Ny trommis? Hvor ble det av han forrige? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Norske band i platesamlinga. Alle er ikkje like bra, men ingen av dei er dårlege. 1349 - Alle fullengdere Aura Noir - Alt Backstreet Girls - Sick My Duck Blood Red Throne - Alt Borknagar - Fyrsteskiva Burzum - Aske/Burzum, Filsofem, Det Som Engang Var, Hvis Lyset Tar Oss Cadaver Inc. - Discipline The Carburetors - Alt Carpathian Forest - Alt Cobolt 60 - Meat Hook Ballet Darkthrone - Alt Disiplin - Alt Einherjer - Alt Emperor - Alt Enslaved - Alt Equinox - Xerox Success Gorgoroth - Alt utenom Destroyer. Grimfist - Alt Ildjarn - Det Frysende Nordariket Immortal - Alt Isengard - Alt Kampfar - Kampfar, Fra Underverdenen og Mellom Skogkledde Aaser Keep Of Kalessin - Reclaim, Armada Khold - Alt Koldbrann - Nekrotisk Inkvisition Mayhem - Live In Leipzig, Deathcrush, De Mysteriis, Wolf Lair Abyss, GDOW Mindgrinder - Alt Myrkskog - Alt Nattefrost - Blood And Vomit Nordic Metal - A Tribute To Euronymous Nocturnal Breed - The Remasters (5cd) Red Harvest - Internal Punishment Programs Satyricon - Nemesis Divina, Rebel Extravaganza, Ten Horns - Ten Diadems Storm - Nordavind Taake - Nattestid..., Bjoergvin Trelldom - Til Evighet Troll - Trollstorm Over Nidingjuv Ulver - Kveldssanger, Bergtatt Windir - Alt utenom samleren. Zeenon - Arbor Vitae Zyklon - Alt Zyklon B - Blood Must Be Shed Det var vel det. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Norske band i platesamlinga. Alle er ikkje like bra, men ingen av dei er dårlege. *snip* Det var vel det. 6840172[/snapback] Å helvette, er du "litt" rik? Kan du sende meg litt penger, evt. halve platesamlinga di? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå