SteelDragon89 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Må det være så jævli hardt da? Sprek låt. 6685145[/snapback] Da mine forventninger til 'I' allerede var lagt ble jeg litt "skuffet" da jeg hørte denne låten. Misforstå meg rett - Jeg synes ikke låten var dårlig av den grunn. "Between Two Worlds" Blir sikkert et knakanes godt album! 6685699[/snapback] Ble også litt skuffet da jeg hørte dette. Men likte heller ikke denne låten. Var så kjedelig, lik takt hele veien og var for "rock & roll" for meg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg syns låta var barsk! men, men.. Immortal er jo tilbake snart da så Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg fikk sansen for "I" =) Det er absolutt musikk som kan ende opp i spillelista i løpet av en stund. Lenke til kommentar
Grishnackh Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kvikksølvguttene Besatt Immortal Burzum Satyricon (det gamle) Mayhem Dimmu Borgir (gamle....) Taake Hordagaard Isengard Darkthrone Gorgoroth Windir Old Mans child Mortiis Koldbrann de norske jeg kom på i farten, selv om Besatt kanskje er Polsk Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er ikke Mortiis svensk? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hiver opp en liste over musikk jeg hører på. Det meste er sikkert nevnt fra før. 1349 Burzum Det Hedenske Folk Enslaved Gorgoroth Keep Of Kalessin Kvist The Deviant Ulver Windir Âsmegin Carpathian Forest Entombed Grenjar Khold Mayhem Pest Stillhet Trelldom Vader Borknagar Darkthrone Emperor Gaahlskagg Immortal Koldbrann Satyricon (gamle) Taake Troll Vreid Mord Krohm NordMann Har sikkert glemt noen Edit: Skal vi bare nevne band vi hører på, eller all norsk metall vi vet om? Endret 24. august 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er ikke Mortiis svensk? Vet ikke om resten av bandet, men Mortiis (personen) er norsk, men har bodd i Sverige i flere år. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Er ikke Mortiis svensk? Vet ikke om resten av bandet, men Mortiis (personen) er norsk, men har bodd i Sverige i flere år. 6736428[/snapback] Okay, sikkert det jeg forveksler med da Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ingen som nevener tömmermenn :O sett en som har så vidt smelt inn ett eller annet sted lenger bak.. ellers alle de samme som kommer igjen og igjen:P Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Hiver opp en liste over musikk jeg hører på. Det meste er sikkert nevnt fra før. 1349 Burzum Det Hedenske Folk Enslaved Gorgoroth Keep Of Kalessin Kvist The Deviant Ulver Windir Âsmegin Carpathian Forest Entombed Grenjar Khold Mayhem Pest Stillhet Trelldom Vader Borknagar Darkthrone Emperor Gaahlskagg Immortal Koldbrann Satyricon (gamle) Taake Troll Vreid Mord Krohm NordMann Har sikkert glemt noen Edit: Skal vi bare nevne band vi hører på, eller all norsk metall vi vet om? 6736156[/snapback] du treng ikkje å skrive noko som helst, du kan bare diskutere... men du kan godt skrive dt du liker.... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Hiver opp en liste over musikk jeg hører på. Det meste er sikkert nevnt fra før. 1349 Burzum Det Hedenske Folk Enslaved Gorgoroth Keep Of Kalessin Kvist The Deviant Ulver Windir Âsmegin Carpathian Forest Entombed Grenjar Khold Mayhem Pest Stillhet Trelldom Vader Borknagar Darkthrone Emperor Gaahlskagg Immortal Koldbrann Satyricon (gamle) Taake Troll Vreid Mord Krohm NordMann Har sikkert glemt noen Edit: Skal vi bare nevne band vi hører på, eller all norsk metall vi vet om? 6736156[/snapback] Vader og Entombed er ikkje norske. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Oppdaga et nytt band her om dagen. Anbefaler alle å sjekke ut Thyruz! Da stakk jeg på jobb Edit: la til link Endret 27. august 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Bandet har akkurat blitt ferdig med en liten demo nå For de som vil sjekke ut: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=46236 EDIT: Hadde vært kult med tilbakemelding om hva dere synes. Endret 27. august 2006 av EskildO Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Bandet har akkurat blitt ferdig med en liten demo nå For de som vil sjekke ut: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=46236 EDIT: Hadde vært kult med tilbakemelding om hva dere synes. 6755422[/snapback] Laster ned og hører nuh Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Går det an å like Burzum?? 6629927[/snapback] Litt seint ute med å sitere kanskje! Et ganske individuelt spørsmål selvfølgelig,men personlig så er det et rungende ja på akkurat det spørsmålet. Melodiøst og dystert vil jeg karakterisere Burzum,dog noen låter skiller seg ut. Dette er låter som etter min mening er veldig dype og dystre,de er i stand til å la deg drømme deg helt vekk. For a ta noen eksempler,disse nedenfor er perfekt hvis en skal slappe helt av.Lukke øynene og la musikken skape tankene/bildene. Tuisto's Heart Tomhet Channeling the Power of Souls Into a New God. Det Som En Gang Var Dominus sathanas Once Emperor Illa Tidandi Andre får deg maksimalt gira.(Les:Jesus Tod) og er en fantastisk låt på linje med Dunkelheit. Og andre kan ikke helt forklares (Les:Dungeons Of Darkness) En BM samling uten Burzum vil ikke være en komplett BM samling. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Reduced .. ganske nytt band fra halden Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Går det an å like Burzum?? 6629927[/snapback] Litt seint ute med å sitere kanskje! Et ganske individuelt spørsmål selvfølgelig,men personlig så er det et rungende ja på akkurat det spørsmålet. Melodiøst og dystert vil jeg karakterisere Burzum,dog noen låter skiller seg ut. Dette er låter som etter min mening er veldig dype og dystre,de er i stand til å la deg drømme deg helt vekk. For a ta noen eksempler,disse nedenfor er perfekt hvis en skal slappe helt av.Lukke øynene og la musikken skape tankene/bildene. Tuisto's Heart Tomhet Channeling the Power of Souls Into a New God. Det Som En Gang Var Dominus sathanas Once Emperor Illa Tidandi Andre får deg maksimalt gira.(Les:Jesus Tod) og er en fantastisk låt på linje med Dunkelheit. Og andre kan ikke helt forklares (Les:Dungeons Of Darkness) En BM samling uten Burzum vil ikke være en komplett BM samling. 6774388[/snapback] elsker dunkelheit sangen bla..helt fantastisk..kan drømme seg vekk ja Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg vil da påstå at Burzum bør være representert i enhver cd-samling med respekt for seg selv. Edit: Og som det står her, JEG vil påstå, så ikke begynn å sutre småjenter. Endret 31. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 det eg liker best med burzum er stemninga på gitaren..ingen band eg kjenner til som lager den fantastiske gitar sounden Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Her forteller Varg litt om hvordan han lager musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå