Antipop Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 den sida var jo litt av eit syn. Litt sånn eg følte det under konserten og hehe Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Heisann ! Jeg lurer på noe anngående Windir, jeg har enda ikke fått tak i den originale Windir låta " Likbør " som er fra Albumet Soknadalr, får bare tak i den akkustiske versjonen som er gitt ut av bandet Weh. Den originale er etter det jeg har hørt ikke akkustisk. Noen som har denne sangen? Er veldig interrisert i den Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Som sagt, den er på Sóknardalr. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) burde ikke være vanskelig å få tak i den... Endret 15. august 2006 av King_P Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 I og med at det ikke er lov å laste ned musikk vil jeg anbefale å gå i den lokale platesjappa, eventuellt en nettbutikk og kjøpe plata Lenke til kommentar
StupidBever Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Vel eg ser at det er ingen som har skrevet Vreid eller the deviant. som er to metal band som kan komme til å bli ganske viktige framover, det er nye band som speler heilt forbanna sinnsjukt. sett begge live og var jaggu verdt besøket. men keep of kalessin er på vei mot min top for å seie det sånn \m/ men susperia som er nemnt tidligare i debatten vil eg tru er svenske, veit at designerane av siste cd'en er norske, men meina bandet er svensk. men feil kan ein ta Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Susperia er norske. www.metal-archives.com er en fin side. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 fra heime sida deira: Susperia was started by Tjodalv ( Dimmu Borgir, Old Mans Child ), who everybody should be familiar with by now, and Cyrus (Session: Satyricon, Old Mans Child ) in October 1998. =) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Vel eg ser at det er ingen som har skrevet Vreid eller the deviant.som er to metal band som kan komme til å bli ganske viktige framover, det er nye band som speler heilt forbanna sinnsjukt. sett begge live og var jaggu verdt besøket. men keep of kalessin er på vei mot min top for å seie det sånn \m/ men susperia som er nemnt tidligare i debatten vil eg tru er svenske, veit at designerane av siste cd'en er norske, men meina bandet er svensk. men feil kan ein ta 6677884[/snapback] mener eg har nemt vreid... mn har ikkje høyrd mer ein et par sanger av dei... liker veldig godt helvete og unholy water. Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 burde ikke være vanskelig å få tak i den... 6676428[/snapback] Har ikke funnet den på Limewire iallefall.Bitcomet sletta jeg for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Vel eg ser at det er ingen som har skrevet Vreid eller the deviant.som er to metal band som kan komme til å bli ganske viktige framover, det er nye band som speler heilt forbanna sinnsjukt. sett begge live og var jaggu verdt besøket. men keep of kalessin er på vei mot min top for å seie det sånn \m/ men susperia som er nemnt tidligare i debatten vil eg tru er svenske, veit at designerane av siste cd'en er norske, men meina bandet er svensk. men feil kan ein ta 6677884[/snapback] Dette skrev jeg noen poster frem: Er det utrolig nok ingen som har nevnt Vreid ennå? Etter Valfar's bortgang bestemte resten av gutta fra Windir seg for å danne Vreid. Også ekte norsk svart metall Samples til sanger fra begge albumene finner du her og her. Link til video av låten 'Pitch Black Brigade' finner du her. Anbefales sterkt! Kan forøvrig også nevne at det er jævla rå musikk! Edit: Vreid var visst nevnt tidligere, men jeg lar nå linkene stå The Deviant - Ravenous Deathworship er et godt album. Noe er faktisk litt likt Immortal Siste fra meg, da jeg endelig er ferdig på jobb Endret 15. august 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har ikke funnet den på Limewire iallefall.Bitcomet sletta jeg for ikke så lenge siden 6679167[/snapback] www.cdon.no Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg skrev følgende i post #245: Og en annen sak som forundrer meg at ingen har nevnt ennå: http://i.battlegrim.net/eng/ Abbath's (tidligere Immortal) sitt nye prosjekt "I". Album slippes forøvrig til høsten. wub.gif lineup er: Abbath (Olve Eikemo): Guitar and Vocals Armagedda: Drums Ice Dale (Arve Isdal): Guitar T.C. King (Tom Cato Visnes): Bass FY HELVETE så jeg gleder meg inv_biggrin.gif Du kan nå høre en av låtene fra albumet her -> 15.08 (21:03 - 22:00). Bare å søke frem sistedelen av opptaket. Langt fra så hardt jeg som hadde håp om Men ser fremdeles veldig frem til de slipper cd-en *jobbe videre* Endret 16. august 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Må det være så jævli hardt da? Sprek låt. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Må det være så jævli hardt da? Sprek låt. 6685145[/snapback] Må være det før man klarer å utvide musikk-scop'et sitt en smule. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Må det være så jævli hardt da? Sprek låt. 6685145[/snapback] Da mine forventninger til 'I' allerede var lagt ble jeg litt "skuffet" da jeg hørte denne låten. Misforstå meg rett - Jeg synes ikke låten var dårlig av den grunn. "Between Two Worlds" Blir sikkert et knakanes godt album! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Syns I sangen var dritfeit! Dette blir kjekt. Lenke til kommentar
StupidBever Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 gehenna er ikkje nevnet henner... ganske behaglig band det og! men har hatt dilla på The Deviant - Ravenous Deathworship sida eg såg dei live på piggtrådfestivalen.... som var kick ass for å merke! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kan ikke trådstarter lage en summering av alle bandene som har blitt nevnt i denne tråden? Kanskje med en beskrivelse av sjanger og link til hjemmeside Holder kanskje med en liten liste? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Her har du liste! Heavymetal.no - bandliste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå