sixx Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Er det utrolig nok ingen som har nevnt Vreid ennå? Etter Valfar's bortgang bestemte resten av gutta fra Windir seg for å danne Vreid. Også ekte norsk svart metall Samples til sanger fra begge albumene finner du her og her. Link til video av låten 'Pitch Black Brigade' finner du her. Anbefales sterkt! Kan forøvrig også nevne at det er jævla rå musikk! Edit: Vreid var visst nevnt tidligere, men jeg lar nå linkene stå 6653139[/snapback] rått...visste ikke at det var windir medlemmene! har hørt noe småtteri av de ja....veldig rått... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Takk for lenker til smaksprøver Det var koselig musikk! 6653726[/snapback] edit: selv om det lukter litt lav-kvalitet 6653731[/snapback] Hvor i alle dager lukter du lav kvalitet? Var det videoen? Synes den er beinrå, jeg! Se nå at bildene er fra 2. verdenskrig og les lyrics til låten. Spilte cden to uker i strekk i bilen Er jo dog litt skummelt når man får frysninger over hele kroppen og tårer i øynene mens man kjører bil Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Av hvilken sær grunn presterte du å glemme å nevne Susperia? edit: leif.. og jo.. Mortiis! 6357441[/snapback] er susperia norsk? liker vekldig gott chemistry, har ikkje hørt så mykje anna... 6362375[/snapback] chemistry er rååå.. susperie har mykje bra, men noke blir for kjedelig. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 The Sins of Thy Beloved må nevnast.. Sahg også, men det går vel meir under samme sjanger som Stonegard, audrey horne etc.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) eg såg vreid live på wacken i tyskland..var meget bra =) edit: og emperor, men har ikkje helt sansen for dei Endret 11. august 2006 av Solefald Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvor i alle dager lukter du lav kvalitet? Var det videoen? Synes den er beinrå, jeg! Se nå at bildene er fra 2. verdenskrig og les lyrics til låten. Spilte cden to uker i strekk i bilen Er jo dog litt skummelt når man får frysninger over hele kroppen og tårer i øynene mens man kjører bil 6653851[/snapback] Jeg synes trommene henger litt et par steder, og på den første mp3'en er det et par lyder som produceren godt kunne ha fiksa på en annen måte. Menmen, det er min smak. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 The Sins of Thy Beloved må nevnast 6654629[/snapback] Er de norske? Jøss, jeg har mer norsk musikk enn jeg aner.. Jo flere band jeg kjenner opprinnelsen til, jo flinkere skjønner jeg at Norge er på metal-scenen. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 det er jo metal som er norges store eksport kilde med tanke på musikk.. tingen i norge er at folk hører på pop og dritt, så endel band i norge, er STOOOOORE i tyskland og slikt, men i norge er det få som har hørt om dei. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 fleste norske band som Tristania, The Sins of Thy Beloved etc har en ting til felles:P Pete Johanson har spelt violin for dei.. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 frostbitten: Windir er ikke svartmetall. Sognametal Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Og Darkthrone spiller Saue metall, Immortal spiller Holocaust Metal, Mayhem spiller Skogs Metall, Burzum spiller Depresjons Metall, mor mi spiller afghaner metall og du tretten skogs firstrengers piano metall. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Og jeg spiller slurva metal Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Og jeg spiller slurva metal 6664307[/snapback] her og! Endret 13. august 2006 av zomax Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Jækla sjanger inndeling som ikke ligner grisen innimellom. Keep it fucking simple. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Såg et fantastisk bra band på Roskilde i år, som heiter Kill. Består av medlemmer fra Jaga Jazzist, JR Ewing, og noke til. Det var rått, slags noice-death metal greier, var ganske ekstremt. Men dei har ikkje gitt ut noke plate, og har kun hatt 5 konserter. Trommisen fra Jaga var heilt vill. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) KILLL (ja, det skal være 3 L'er) er dritrått live. Lysshow Galore. De spilte vel på Øyafestivalen i går? Noen som fikk med seg det her? Og trommisen har usannsynlig frekk bart! Endret 13. august 2006 av Glint Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nesten så jeg bør sjekke det ut grunnet barten. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Nesten så jeg bør sjekke det ut grunnet barten. 6669523[/snapback] http://www.killl.org/Main.html Advarsel: Ikke for epileptikere. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Den sida der var litt drøy kost en sen søndagskveld Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Nesten så jeg bør sjekke det ut grunnet barten. 6669523[/snapback] http://www.killl.org/Main.html Advarsel: Ikke for epileptikere. 6669664[/snapback] lol, fy faen for ei sjuk side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå