Gå til innhold

Metalband fra Norge - Diskuter og anbefal

xersess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg har fått sansen for Dødeheimsgard. Liker begge utgitte plater godt, Satanic art og 666 International (selv om sist nevnte har fått litt refs). Hørte en ny sang fra den nye plata som kommer i September i går. Skal visst bli litt mer som sånn Satanic art. Så de blir spennende å høre.

SKal innrøme at gårsdagens sang ble hørt under dårlige forbindelser på radio, men det høres jo låvende ut.

Lenke til kommentar
Arntor er mitt favorittalbum av Windir. Kong Hydnes Haug er min favorittsang, faen for en sang.

6643513[/snapback]

Kong Hydnes Haug er rå ja. Digger den cleane vokalen på refrenget :) Skulle vert litt bedre lyd på Arntor, men uansett en knallbra album :dribble:

Selve sangen Arntor, Ein Windir er også knallbra :) Veldig tøff og fin gitarspilling ..

Lenke til kommentar
Endelig en som har forstått det, blir faen ikke mye mer necro og rått enn Darkthrone :love:

6643559[/snapback]

Altså, setter man på transylvanian hunger på full fres så er det sykt rått! eller natasja in eteranl sleep eller katharian life code for den sags skyld (darkthrone sangnavn var mye vanskeligere å skrive enn det virket som :p)

Lenke til kommentar
Men jeg hører hvertfall ikke på skit med ekle takter:P rett frem danse takt for alle pænga!

6645680[/snapback]

Ole Ivars, Burzum, etc. ?

Og Sort er jo kjempe Krieg :(

Gartenarbeit ist krieg!

True Black Christraping Kochen ist Krieg!

uff... Urfaust må bære noe av det mest skuffende mølet jeg noengang har hørt!

Endelig en til som ikke liker Urfaust! Forøvrig er det tysk og hører ikke hjemme i denne tråden.

Skulle vert litt bedre lyd på Arntor, men uansett en knallbra album  :dribble:

Selve sangen Arntor, Ein Windir er også knallbra :) Veldig tøff og fin gitarspilling ..

Synes lyden er perfekt til musikken på det albumet jeg. :)

Altså, setter man på transylvanian hunger på full fres så er det sykt rått! eller natasja in eteranl sleep eller katharian life code for den sags skyld (darkthrone sangnavn var mye vanskeligere å skrive enn det virket som :p)

:love:

Lenke til kommentar

Er det utrolig nok ingen som har nevnt Vreid ennå? :ermm:

Etter Valfar's bortgang bestemte resten av gutta fra Windir seg for å danne Vreid. Også ekte norsk svart metall :D

Samples til sanger fra begge albumene finner du her og her.

Link til video av låten 'Pitch Black Brigade' finner du her. Anbefales sterkt!

Kan forøvrig også nevne at det er jævla rå musikk! :thumbup:

Edit: Vreid var visst nevnt tidligere, men jeg lar nå linkene stå :roll:

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...