H4ngm4N Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Sier han som liker Gamma Ray. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 "Sort" er så lite krieg. Svart!1 Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Oi, vet ikke om jeg liker de enda Men fikk tilsendt noen sanger, og noe av det var faktisk fett gjennom første gjennomlytting. Men jeg hører hvertfall ikke på skit med ekle takter:P rett frem danse takt for alle pænga! Og Sort er jo kjempe Krieg Lenke til kommentar
bbsnx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Må si jeg har fått sansen for Dødeheimsgard. Liker begge utgitte plater godt, Satanic art og 666 International (selv om sist nevnte har fått litt refs). Hørte en ny sang fra den nye plata som kommer i September i går. Skal visst bli litt mer som sånn Satanic art. Så de blir spennende å høre. SKal innrøme at gårsdagens sang ble hørt under dårlige forbindelser på radio, men det høres jo låvende ut. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kronet Til Konge da? Det er jo den beste.... Lenke til kommentar
bbsnx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kronet Til Konge da? Det er jo den beste.... 6646594[/snapback] hm.. har jeg ikke hørt. Men hvis den anbefales, så får man jo se hva man får til! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Men jeg hører hvertfall ikke på skit med ekle takter:P rett frem danse takt for alle pænga! 6645680[/snapback] Ole Ivars, Burzum, etc. ? Og Sort er jo kjempe Krieg 6645680[/snapback] Gartenarbeit ist krieg! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Burzum, Darkthrone og Ole Ivars har rett frem danse takt for alle pænga! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Noen her som har hørt Urfaust? Svart metall opera og det låter GENIALT! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 uff... Urfaust må bære noe av det mest skuffende mølet jeg noengang har hørt! Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Arntor er mitt favorittalbum av Windir. Kong Hydnes Haug er min favorittsang, faen for en sang. 6643513[/snapback] Kong Hydnes Haug er rå ja. Digger den cleane vokalen på refrenget Skulle vert litt bedre lyd på Arntor, men uansett en knallbra album Selve sangen Arntor, Ein Windir er også knallbra Veldig tøff og fin gitarspilling .. Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Windir er bra ja, favorittene er vel Saknet, Likbør, Journey to the End og Fagning. Har DVD'n, bra den ja. Synd de sluttet? Synd Valfar døde. 6643332[/snapback] Ja, var synd begge tingene Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Vel du har da altids Ulcus, Sigtyr og Mistur Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Blir alltid like fascinert over at folk faktisk har hørt om små lokale hobbyband som Sigtyr og Mistur. Mistur er eg forøvrig litt fascinert over at folk klarer å høyre på i det heile. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Endelig en som har forstått det, blir faen ikke mye mer necro og rått enn Darkthrone 6643559[/snapback] Altså, setter man på transylvanian hunger på full fres så er det sykt rått! eller natasja in eteranl sleep eller katharian life code for den sags skyld (darkthrone sangnavn var mye vanskeligere å skrive enn det virket som ) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Men jeg hører hvertfall ikke på skit med ekle takter:P rett frem danse takt for alle pænga! 6645680[/snapback] Ole Ivars, Burzum, etc. ? Og Sort er jo kjempe Krieg Gartenarbeit ist krieg! True Black Christraping Kochen ist Krieg! uff... Urfaust må bære noe av det mest skuffende mølet jeg noengang har hørt! Endelig en til som ikke liker Urfaust! Forøvrig er det tysk og hører ikke hjemme i denne tråden. Skulle vert litt bedre lyd på Arntor, men uansett en knallbra album Selve sangen Arntor, Ein Windir er også knallbra Veldig tøff og fin gitarspilling .. Synes lyden er perfekt til musikken på det albumet jeg. Altså, setter man på transylvanian hunger på full fres så er det sykt rått! eller natasja in eteranl sleep eller katharian life code for den sags skyld (darkthrone sangnavn var mye vanskeligere å skrive enn det virket som ) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Er det utrolig nok ingen som har nevnt Vreid ennå? Etter Valfar's bortgang bestemte resten av gutta fra Windir seg for å danne Vreid. Også ekte norsk svart metall Samples til sanger fra begge albumene finner du her og her. Link til video av låten 'Pitch Black Brigade' finner du her. Anbefales sterkt! Kan forøvrig også nevne at det er jævla rå musikk! Edit: Vreid var visst nevnt tidligere, men jeg lar nå linkene stå Endret 11. august 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) muh, så flink jeg er til å poste. Endret 11. august 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Takk for lenker til smaksprøver Det var koselig musikk! 6653726[/snapback] edit: selv om det lukter litt lav-kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå