Uknuselig Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Sry feil...... Endret 8. august 2006 av zigg_ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Joa, Pantera er så norske som bare det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 4:44 aaaaAAAAAAAAAAAAa aaaaaaaa AAAAAAAAAAAAAAA aaaaaaaa AAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Uff, kjip lyd i gitarene på Vintervredets Sjelesagn Kjip? Trodde du likte det necro jeg. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 liker ikke metal band egentlig jeg Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Uff, kjip lyd i gitarene på Vintervredets Sjelesagn Kjip? Trodde du likte det necro jeg. 6638534[/snapback] Jeg liker det kjempe necro, men må jo låte fett og necro, ikke kjedelig platt og "hei vi spiller kjempe kjedelig black metal" necro. Feit lyd i gitarene? Ulver - Nattens Madrigal, Darkthrone - Transilvanian Hunger / Panzerfaust, og Burzum - Burzum/Aske. Da snakker vi feit produksjon, Borknagar hadde homo produksjon. liker ikke metal band egentlig jeg 6638538[/snapback] Endret 9. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Uff, kjip lyd i gitarene på Vintervredets Sjelesagn Kjip? Trodde du likte det necro jeg. 6638534[/snapback] Necro kan være rått hvis de klarer å bruke det skikelig....Darkthrone Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg blir sikkert bannet for dette, men ingen her som hører på Conception? Litt eldre Prog/Power Metal med blant annet Roy Kahn fra Kamelot og Ingar Amlien fra Crest of Darkness. Kan ikke annet enn å anbefale. Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen andre her som er veldig fan av Windir ? Hvilket av albumene til Windir liker dere best ? Synes Likferd er ett knallbra album, men 1184 er heller ikke dårlig. Beste sangen må være Fagning, Saknet eller On the mountains of goats. Strom sin gitarlyd er noe av det råeste. Og spillinga er helt fantastisk. Sangene ovenfor er ett godt bevis på det. Noen som har sett "Sognametal ". Sangen på dvden som heter "Krigaren si gravferd" er dødsrå. Dvden anbefales på det sterkeste. Windir er det beste norske blackmetal bandet etter min mening. Synd at de har sluttet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Windir er bra ja, favorittene er vel Saknet, Likbør, Journey to the End og Fagning. Har DVD'n, bra den ja. Synd de sluttet? Synd Valfar døde. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Arntor er mitt favorittalbum av Windir. Kong Hydnes Haug er min favorittsang, faen for en sang. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Uff, kjip lyd i gitarene på Vintervredets Sjelesagn Kjip? Trodde du likte det necro jeg. 6638534[/snapback] Necro kan være rått hvis de klarer å bruke det skikelig....Darkthrone 6640230[/snapback] Endelig en som har forstått det, blir faen ikke mye mer necro og rått enn Darkthrone Endret 9. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Black Debbath kan vel regnes som metal, eller? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 jepp, det vil jeg si! fett band! både musikk, stil og tekster! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen andre her som er veldig fan av Windir ?Hvilket av albumene til Windir liker dere best ? Synes Likferd er ett knallbra album, men 1184 er heller ikke dårlig. Beste sangen må være Fagning, Saknet eller On the mountains of goats. Strom sin gitarlyd er noe av det råeste. Og spillinga er helt fantastisk. Sangene ovenfor er ett godt bevis på det. Noen som har sett "Sognametal ". Sangen på dvden som heter "Krigaren si gravferd" er dødsrå. Dvden anbefales på det sterkeste. Windir er det beste norske blackmetal bandet etter min mening. Synd at de har sluttet. 6643286[/snapback] 1. Arntor 2. Likferd 3. 1184 4. Soknadalr Alle er fantastiske. Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky, fytti hellvette for et rått album! Så rota de seg bort på det neste, *gjesp*, men tok seg sammen på Transilvanian Hunger, som er nesten like bra som førstnevnte. Tror jeg er omtrent den eneste som liker de to albumene, uten å like Under a Funeral Moon, har ikke særlig sansen for Panzerfaen heller, selv om førstelåta er en av deres beste. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen andre her som er veldig fan av Windir ?Hvilket av albumene til Windir liker dere best ? Synes Likferd er ett knallbra album, men 1184 er heller ikke dårlig. Beste sangen må være Fagning, Saknet eller On the mountains of goats. Strom sin gitarlyd er noe av det råeste. Og spillinga er helt fantastisk. Sangene ovenfor er ett godt bevis på det. Noen som har sett "Sognametal ". Sangen på dvden som heter "Krigaren si gravferd" er dødsrå. Dvden anbefales på det sterkeste. Windir er det beste norske blackmetal bandet etter min mening. Synd at de har sluttet. 6643286[/snapback] 1. Arntor 2. Likferd 3. 1184 4. Soknadalr Alle er fantastiske. Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky, fytti hellvette for et rått album! Så rota de seg bort på det neste, *gjesp*, men tok seg sammen på Transilvanian Hunger, som er nesten like bra som førstnevnte. Tror jeg er omtrent den eneste som liker de to albumene, uten å like Under a Funeral Moon, har ikke særlig sansen for Panzerfaen heller, selv om førstelåta er en av deres beste. 6644781[/snapback] A blaze in the northern sky og Transilvanian Hunger er konge! Slottet i det fjerne er rå! Og når det er sagt, hør Gorgoroth sin versjon av den, er å finne på Destroyer albummet, faen så bra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 har dere hørt Mord sin versjon av Inn I De Dype Skogers Favn da? den er jævla fet! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Mord - Opus IV :!: Evig ælsk! (Hint: teksten.) Hørte faktisk Gorgoroth sin versjon av "Slottet i det Fjerne" før den orginale. Den er genial, ja. Men er jeg rar som bare liker de to Darkthrone-albumene eller? Ellers synes jeg bare de har bra enkeltåter, Cromlech, Natassja in Eternal Sleep, En Vind av Sorg, Cult of Goliath. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det er fordet at du ikke er helt oppegående Hangman, alle vet jo at det er fakta at Panzerfaust albumet knekker det meste som er ute å går av sort metall her i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå