Gå til innhold

Adminproblem med AzDG \scriptfeil

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med et lite prosjekt for nærmiljøet mitt, og siden jeg ikke er en skikkelig hardcore php koder enda tenkte jeg at jeg skulle bruke et ferdigscript til jeg har fått teken på det.

Jeg setter opp en side der folk i nærmiljøet kan registrere seg, jeg bruker en versjon av AzDG dating oppsettet.

Når jeg skal logge inn i admindelen av siden får jeg opp denne feilmeldingen:

Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../languages/.php in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 16

Warning: include_once(../languages/.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 16

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '../languages/.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/web/www/include') in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 16

Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../languages/_.php in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 17

Warning: include_once(../languages/_.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 17

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '../languages/_.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/web/www/include') in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 17

Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../languages/a.php in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 18

Warning: include_once(../languages/a.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 18

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '../languages/a.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/web/www/include') in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 18

Det rare er at alt annet virker bortsett fra selve admindelen.

Hvordan kan jeg fikse dette? hva er feil?

Har fulgt manualen som fulgte med og har ikke endret noe på index fila etter det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke språkfilene er problemet her. Virker som mangler noen innstillinger et eller annet sted. Bare se på den første erroren "Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../languages/.php in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 16".

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...