Skullkid Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg holder på med et lite prosjekt for nærmiljøet mitt, og siden jeg ikke er en skikkelig hardcore php koder enda tenkte jeg at jeg skulle bruke et ferdigscript til jeg har fått teken på det. Jeg setter opp en side der folk i nærmiljøet kan registrere seg, jeg bruker en versjon av AzDG dating oppsettet. Når jeg skal logge inn i admindelen av siden får jeg opp denne feilmeldingen: Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../languages/.php in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 16 Warning: include_once(../languages/.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 16 Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '../languages/.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/web/www/include') in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 16 Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../languages/_.php in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 17 Warning: include_once(../languages/_.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 17 Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '../languages/_.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/web/www/include') in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 17 Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../languages/a.php in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 18 Warning: include_once(../languages/a.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 18 Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '../languages/a.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/web/www/include') in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 18 Det rare er at alt annet virker bortsett fra selve admindelen. Hvordan kan jeg fikse dette? hva er feil? Har fulgt manualen som fulgte med og har ikke endret noe på index fila etter det. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Virker som om du ikke har lagt inn språkfilene riktig.. Lenke til kommentar
Skullkid Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Er ikke helt grønn på dette, så jeg skjønner jo hva som står. Dum er jeg heller ikke, så jeg trekker en konklusjon av hva som er feil. Det jeg imidlertidig ikke er smart nok til er å fikse det... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nok en gang.. Prøv å legge over språfilene igjen.. Og pass på å legge dem i mappen som det står at scriptet ikke finner dem i.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Tror ikke språkfilene er problemet her. Virker som mangler noen innstillinger et eller annet sted. Bare se på den første erroren "Warning: include_once() [function.include-once]: Unable to access ../languages/.php in /web/www/frac/users/lofotmix/users/admin/index.php on line 16". Endret 22. juni 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Åja, så ikke den ene / Trodde det sto /languages.php.. Ja, da kan det virke som om noe er satt opp feil ettersom den leter etter filer uten noe navn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå