Hyu Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 NÅr jeg ska bruke utorrent, får jeg en rødt dott at jeg kna ikke koble opp. står noe med firewall drit. Jeg har ikke annelse kos jeg fjerner firewall te routern. fikk det te før, men da ble trådløse nett ustabil. eller har det noe med nettverkskortet? har http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301248 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du finner en del tips her både om routeren din og oppsett av porter... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 jeg tror det heller er et firewallprogram som blokkerer f.eks Norton Internet Security Lenke til kommentar
Hyu Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 har prøvd portforward, men det eg gjør lagrer seg ikke. Jeg har nod32, slette norten fordi det beskytta ikke pc'en.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 har prøvd portforward, men det eg gjør lagrer seg ikke. Jeg har nod32, slette norten fordi det beskytta ikke pc'en.. 6356955[/snapback] Hva slags router er det? hvis det ikke lagrer seg må du sikkert lagre manuelt med en eller annen saveknapp Snakka om norton internet security som er et brannmurprogram, ikke norton anti-virus Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Utorrent støtter UPNP, støtter også routeren din dette så slå det på og restart maskinen, utorrent fikser resten selv. Endret 21. juni 2006 av zandro Lenke til kommentar
Hyu Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Fant ut det nå, jeg slurver å lese heile teksten :p ip addressen skifter nesten heile tiden, når jeg restarter pc'en. da må jeg nesten opne porten. andre forslag for å gå innpå routeren. har linksys BEFW11S4 V1.1.50.11 Lenke til kommentar
Konge Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Litt av vitsen med en port forward er at den pc`n eller hva som krever visse porter åpne at denne kan settes til statisk ip enten ved å låse dette opp mot macadresse eller at komponenten selv ber om en adresse . Nå kan vel dette gjøres på mange måter men det er helt essentielt for å lykkes ... Endret 22. juni 2006 av Konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå