Wicca Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kritikk ønskes av en nybegynner med ganske så nytt kamera. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 skarpt og bra, litt perverst bilde Bra, kunne kanskje vert en anelse mer skarpt og i tilleg litt mørkere Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det mangler litt på skarphet, men er artig for det. Ser ut som en blomst som spiser en annen blomst. Blomsterkanibalisme, he he he. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Gammel tråd, men... Mest av alt synes jeg den savner et ansikt... Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hahahhahaha, så nydelig! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Synes det ligner på en "Rose" jeg Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Øvre halvdel av blomsten synes å være uskarpt, og kanskje burde en del av bildet til høyre for blomsten vært croppet etter min mening. Det er ellers et meget stilig bilde som markerer seg her i forumet. Lenke til kommentar
Wicca Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Tusen takk for fine svar. Nå skal det sies at når dette bildet ble tatt hadde jeg ikke hatt kameraet mitt mer enn et par dager. Til mitt forsvar for uskarpheten. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Gammel tråd, men... Mest av alt synes jeg den savner et ansikt... 6797863[/snapback] Jævli bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå