^Jalla^ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Får beskjed at programmet har utført en ulovlig operasjon......bla bla bla. så lukker det seg. Noen som har en løsning til det? Det er på maskinen som står på jobb så jeg kan ikke kødde for mye med den. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 last ned en annen nettleser og glem exploder Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Ja vi bruker Opera også på den men problemet er bare at vi må bruke I.E på enkelte sider. Endret 21. juni 2006 av ^Jalla^ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei! Har du sjekket pcen for spyware og virus? Har du tømt temp-mapper? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Ja jeg vet det er noe spyware på den. Problemet er bare det at jeg bruker panda online virusscanning og den trenger også I.E. Kan jo hjelpe hvis noen har forslag til online virusscanning som jeg kan bruke opera til, Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Last ned Ad-aware og fjern søppelet fra pcen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå