Marthe-Ma Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Tok engelsk tittel på tråden denne gangen, fordi "noe tungt på hjernen" hørtes ikke like godt ut syntes jeg. (tittelen forklarer også ideen bak bildet) Tok, og redigerte dette bildet her idag og ble selv veldig fornøyd med det. Det er meg som er på begge steder, så det som var viktig var å prøve å få det til å se mest mulig ekte ut. Tok først bildet hvor jeg sitter på stolen, og ser ut som om jeg har veldig mye på hjernen. Så fant jeg fram en gammel fotball som jeg så hoppet oppå og holdt rundt.. Etter det brukte jeg et par timer i photoshop for å få de to bildene sammen. Skyggene og bakgrunnen tok lang tid å få til, men selv sytnes jeg det ble temmelig bra. Men det er ikke bare jeg som skal se på bildet, så jeg vil gjerne vite hva dere syntes om dette? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg har ikke studert detaljer på bildet, men det virker godt sydd sammen. Morsomt bilde med slående og flott fargebruk. Lettere surrealistisk, he he. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Herlig Likte hvordan det på en måte så overnaturlig ut samtidig som det så realistisk ut. Ville kanskje ikke hatt den svarte stolpen til høyre, tough. En ramme hadde nok vært bedre. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kreativt, morsomt og bra jobbet Litt usikker på hva det sorte partiet til høyre symboliserer. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Takk for kommentarene.. Jeg la til den sorte "rammen" til høyre for å gjøre bildet litt mer kvadratisk. Syntes det ble litt for tynt uten den.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg trodde det var et arbeidsuhell. Tenkte å kommentere det, men gjorde det altså ikke. Fjern det sorte feltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå