B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja... god lyd er et must! Er det mulig å få en som gir et signal når man går utenom rekkevidden også forresten? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ja... god lyd er et must!Er det mulig å få en som gir et signal når man går utenom rekkevidden også forresten? 6356269[/snapback] Er man utenfor rekkevidden, vil man ikke få signal i det hele tatt. Det er vel opplagt. Se på Sony-Ericsson sine hjemmesider. Ellers så kan du vurdere disse to: 1 2 vet ikke hvordan disse er på lyd, ta deg en tur til nærmeste Lefdal-butikk og hør der. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det hodesettet med best lyd av de 10 jeg har prøvd er https://prisguiden.no/product.php?product_id=38922 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Der eg jobbar har vi solgt mykje av denne, svært mange som har gode erfaringar med det. Endret 22. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja... god lyd er et must!Er det mulig å få en som gir et signal når man går utenom rekkevidden også forresten? 6356269[/snapback] Er man utenfor rekkevidden, vil man ikke få signal i det hele tatt. Det er vel opplagt. Think a little about Hansi! Han mente at hodesettet skulle gi et lite pip hvis det kom utenfor bluetooth dekningen. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja... god lyd er et must!Er det mulig å få en som gir et signal når man går utenom rekkevidden også forresten? 6356269[/snapback] Er man utenfor rekkevidden, vil man ikke få signal i det hele tatt. Det er vel opplagt. Think a little about Hansi! Han mente at hodesettet skulle gi et lite pip hvis det kom utenfor bluetooth dekningen. 6365680[/snapback] Hehe. Daså. Det vet jeg faktisk ikke hvordan de er på lyd, som sagt i innlegget mitt over. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Der eg jobbar har vi solgt mykje av denne, svært mange som har gode erfaringar med det. 6364552[/snapback] Har solgt en god del av den på jobben også, men jeg er på jakt etter en med skikkelig god lyd... jeg har prøvd den Nokia'en der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå