Jonhoo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Men hva er det du nå bruker for å sende inn skjemaet ditt da?? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Dette er vel noe noge lunde riktig, fikk det her på forumet litt feil, men husker ikke helt ka som var feil <?php @extract($_POST); $navn = stripslashes($navn); $epost = stripslashes($epost); $subject = stripslashes(Bestilling); $betal = stripslashes($betal); $tlf = stripslashes($tlf); $produkt = stripslashes($produkt); mail('[email protected]',$subject,"Fra: $name $email<br>Tlf: $tlf<br>Vil gjerne kjøpe $produkt", og vil betale med $betal); ?> Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 huh? Men hva inneholder kontakt.php ? Hvis du ikke kan legge det inn her, så send det på PM Den koden der er ikke tilpasset ditt skjema i det hele tatt.. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 nei veit. servern var nede på det tidspunktet så jeg tok det bare fra kilden. her er det jeg bruker: <?php @extract($_POST); $navn = stripslashes($navn); $type = stripslashes($type); $text = stripslashes($text); $subject = stripslashes(Bildebestilling); $KR = stripslashes($KR); $URL = stripslashes($URL); $størrelse = stripslashes($størrelse); $selgerkode = stripslashes($selgerkode); $Andrekomentarer = stripslashes($Andrekomentarer); mail('[email protected]',$subject,"Fra: $navn. Bilde typen: $type. Det skal stå: $text. Jeg vil betale $KR. Dette skal være bakrunsbildet: $URL Dette er størrelsen: $størrelse. Hvis jeg ble tipset av en reklamerer så er koden hans: $selgerkode Andre komentarer og ønsker: $Andrekomentarer"); ?> Servern er oppe igjen Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Puh, endelig ferdig Her har du ALT du trenger http://norskwebforum.no/pastebin/2519 La den opp på pastebin for å spare plass, og for å gjøre den mer lettleselig Endret 22. juni 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Hva skal action i skjeamet til?? til seg selv?? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 ok ska prøv det etter maten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå