rallyeraider Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hey. en kompis av meg som har fått seg en creative microphoto, men får ikke legget inn noen filer inn på den. har innstalert programmet som følgte med. kunne trengt noen tips og råd Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Dukker den opp på "Min Datamaskin"? Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 nei, det er det den ikke gjør heler, jeg var sikker på den skulle komme opp som en flyttbar disk. men det gjor den ikke Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har du slått på spilleren da? Kommer opp sånn "dataikon" på skjermen på mp3-spilleren når det er tilkoplet. Er det der? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvis han har innstalert programmet som følgermed er det bare og koble til spilleren og starte den. Så åpner du Zen MicroPhoto Media Explorer som den så pent heter. Her kan legge inn sanger og musikk. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kansje dårlig USB kontakt mellom spiller og pc Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 den lader jo i den kabelen så tror den virker fint, men nå er den helt på tur, når jeg skrur den på nå, står der bare re-building library. vil ikke lengere enn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå