mrjohnsen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen som skal gå der til høsten? Kjenner ingen der og skal begynne der på Informatikk eller Informasjonsikkerhet. Hadde vært hyggelig å kommet i kontakt med noen Kunne også vært fint å hørt fra andre som har gått på HiG før om hvordan det er der. Takk på forhånd Lenke til kommentar
eikum Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hehe.. hadde tenkt til å starte der, men måtte ta forkurs i matte... Orket ikke å bruke 4 uker i ferien min på det as Lenke til kommentar
mrjohnsen Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg må det også Jeg tror du har igjen for det senere å ta det forkurset Kom igjen kast deg på! hehe. Er ikke forseint. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hehe.. har kommet inn på NITH jeg da også tar jeg matte 2mx nestehalvår Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Eyh, mrjohnsen. Møt opp på fadderuka og engasjer deg i studentaktiviteter ellers så går det nok bra Minner på denne, btw: http://linux.hig.no/ - vi starter opp med et par (forhåpentligvis) interessante foredrag i høst. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Begynner på "Mediamanagement". Går sikkert rett til helvete, men jeg får prøve meg. Skal bo på Sørbyen studenthjem i et slags kollektiv virker det som. Tjohei. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Sørbyen er en hybelblokk på ni etasjer (åtte etasjer med hybler og leiligheter). Ganske fint der, bodde der i fire år. http://kopweb.hig.no/ Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg skal begynne på master i informasjonssikkerhet. Har fått meg hybel på Sørbyen i andre etasje. Blir nok med på forkurset i matte som begynner 14ende. Spennende saker Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg skal begynne på master i informasjonssikkerhet. Har fått meg hybel på Sørbyen i andre etasje. Blir nok med på forkurset i matte som begynner 14ende. Spennende saker 6603591[/snapback] Samme her. Master infosikkerhet altså. Bor ikke på sørbyen lenger da men. Er ferdig med informatikk ved samme skola. Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg bor på Sørbyen i 3.etg rakanishu: er ikke du han fra bilforumet? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg bor på Sørbyen i 3.etg rakanishu: er ikke du han fra bilforumet? 6618948[/snapback] Jo, det stemmer Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Lurer på en ting, jeg skal som sagt bo på Sørbyen studenthjem. Hvordan er det å komme seg til skolen? Buss? Gå-avstand? Bilen min er litt skrall for tiden, så jeg vet ikke om jeg tør å kjøre opp nå. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Eksos: Det blir antageligvis gått et følge ned fra blokka på onsdag, hvor snarveien ned til skolen vises frem. Det tar omtrent 22 minutter å gå ned. Ellers går det buss halve veien, hvis man skulle føle for det. Nærmere bestemt rute 53, som går fra Sandli holdeplass (nedenfor Statoil-stasjonen, ved hovedveien). Da må du hoppe av ved Grobøl, og gå resten av veien derfra. Vet ikke om mange som synes det er verdt det. Eventuelt kan du busse helt ned i byen for så å ta Tonga-bussen opp til skolen, men det har jeg aldri gjort selv. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ok, takk for svar Hvordan ligger det ann med butikker i nærheten? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Du har Rema 1000 i kjelleren, ellers er det litt å gå til alternative butikker. Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) dritt sted.. gjøvik er en liten bonde by.. hater meg der.. bor på sørbyen, 4 etg.. jeg tror jeg er den eneste pakistaner i gjøvik.. Endret 8. september 2006 av da_pretender Lenke til kommentar
picko Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det største minuset med Gjøvik er at det er bakker over alt, samme hvor du skal så må du oppover. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 dritt sted..gjøvik er en liten bonde by.. hater meg der.. bor på sørbyen, 4 etg.. jeg tror jeg er den eneste pakistaner i gjøvik.. 6827301[/snapback] Det tror ikke jeg Ja, mye bakker her. Jeg bor i Gjøvik Dårlig med butikker ved HiG... Men idrettshall 200 meter unna... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Det er vel ikkje så verst med rema 1000 i kjelleren? Dei har då alt som trengst der! (Pizza, cola og øl ) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det er vel ikkje så verst med rema 1000 i kjelleren?Dei har då alt som trengst der! (Pizza, cola og øl ) 6845621[/snapback] Im lovin' it Bruker kanskje litt for mye penger men men, lever bare en gang, gjør man ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå