EaP Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Det har vært mye diskusjon rundt XP og SP1. En ting jeg ikke har sett at andre har nevnt er en "feilmelding" som jeg har fått noen av, og som jeg lurer på er relatert til manglende SP1. Når jeg for litt siden gikk inn på http://www.wideroe.no (meldingen oppsto også via endel nettbank-sider) fikk jeg beskjed om at jeg måtte laste ned og installere Virtuell maskin for Java for at siden skulle vises skikkelig. Når jeg prøvde å gjøre det kom jeg til Microsofts side som sa at denne ikke lengre var tilgjengelig på denne siden, men måtte installeres via SP1......Så, er dette relatert til SP1, eller er det sannsynlig at det er en annen feil? Kan man få tak i JVM fra andre steder? Og er det mulig å legge inn SP1 selv om man eventuelt skulle ha en norsk ubetalt versjon....? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Tviler sterkt på at du får SP1 som er lastet ned fra M$ sine websider til å funke på en warez versjon av XP. Java finner du ved å søke på Google. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Joda det går fint an å installere SP1 på hvilken som helst XP versjon, betalt eller ei. Du må bare forandre produktnøkkelen først, men det er en smal sak å fikse :smile: Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 ***Kremmmt*** har selv en ikke helt godkjent XP :smile: og denne fungerer greit, jeg lastet ned Java VM og SP1 uten å gjøre noen verdens ting enn å si ja til å installere det hele :smile: Finnes det flere warez versjoner?? Skal nå kjøpe ny PC, da har jeg fått meg en CD der XP med SP1 er inkludert- Thank God for good friends! Lenke til kommentar
bel Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hvis jeg ikke husker feil så kan du laste ned java virtual machine hos tweakup.dk Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 16:45, skrev *MIB*Viking:***Kremmmt*** har selv en ikke helt godkjent XP :smile: og denne fungerer greit, jeg lastet ned Java VM og SP1 uten å gjøre noen verdens ting enn å si ja til å installere det hele :smile:Finnes det flere warez versjoner?? Skal nå kjøpe ny PC, da har jeg fått meg en CD der XP med SP1 er inkludert- Thank God for good friends! Versjonen av XP er den samme, men du har brukt en produktnøkkel som ikke er svartelistet når du installerte XP. De som har brukt de vanligste keyene som f.eks. FCKGW...o.s.v må endre den for å få installert SP1. Lenke til kommentar
mar Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 http://www.java.sun.com kort og greit. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Microsoft er noe for seg selv, hevder seg som verdens best programvare firma ? Hva hender, jo hver gang de kommer med noe nytt, må de komme med flere 100 fikser etter at ca. 12mnd. har gått. Det er greit nok det, men for oss som har legitime versioner og oppgraderer hardware har vi etterhvert brukt opp de 6 mulighetene til og forandre produktkeyen og da er det stopp. Da må vi fean meg ringe svina (med dyre tellerskritt hvis du kun har mobil) for og få et ***** nytt ett. fordømrandre svindlere vil jeg helst kalle dem. !! grunnen til at jeg kun har mobil er at jeg har ngt og trenger heller ikke the ****s telenor heeh. [ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-10-14 18:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå