tonny Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hei. har et problem med den bærbare dataen min , skjermbildet trekker seg sammen. så blir bildet helt borte.akkurat som om det var en utrolig gammel tv. jeg vet at det ikke er virus fordi jeg har god erfaring med data. jeg får ikke slått på pcn før jeg har trukket ut strøm kabel og tatt ut batteri. var på hp sin side men skjønte ikke helt om dette var noe som dekkes.pcn er bare 4 mnd gammel. er det noen som har erfaring med hp sin garanti og kundeservice? jeg kjøpte dataen fra komplett.no Lenke til kommentar
oddity Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kundeservice til HP er knallbra! Ring 80062800 bare.. Jeg har hatt min (snart 3 år gamle bruktkjøpte) compaq laptop inne til service flere ganger. De henter datan på døra etter et par dager, og fikser den på en time Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 oddity: det med servicen du får er vel pga. en servicepakke som fulgte med eller ble kjøpt med pcen... Jeg vil tro det dekkes av garanti eller reklamasjon ja. Lenke til kommentar
tonny Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 det er jeg også lurer på det er at jeg er lærer og jeg kan ikke jobbe uten pcn min , er det noen som vet om jeg får noen annen data av dem så lenge? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 det er jeg også lurer på det er at jeg er lærer og jeg kan ikke jobbe uten pcn min , er det noen som vet om jeg får noen annen data av dem så lenge? 6356110[/snapback] Det tør jeg ikke svare på, men spør dem. Ihvertfall så tar det noen dager å sende ut en lånemaskin også... og ferien er vel snart her for deg også? Lenke til kommentar
tonny Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 har funnet ut det jeg ville. takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå