Pc Lynet Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hei Har akuratt fått meg psp. Har Daxter som jeg liker kjempe godt. PSPen min kom med 2.01 firmware har oppgradert til 2.6. Vil ikke oppgradere til 2.7 fordi da kan jeg ikke spille homebrew. Spørsmålet mitt er: 1. Noen som vet vilken firmware Locoroco spillet umden krever? 2. Noen som har fått Locoroco UMD Demoen fra Play.com link her, som vet hvilken formware den må ha for å virke ? Fint hvis jeg får svar fort. Hvis spillet krever 2.7 har jeg et lite håp om at umd demoen fra play.com vil bare kreve 2.6. Mvh Pc Lynet Endret 21. juni 2006 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Den man laster ned krever vel 2.7 så da vil jeg tro at demo-umden og også kanskje det endelig spillet kommer til å kreve det. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Var det jeg frykta Noen som har umd demoen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) UMD demoen krever 2.6..(som fulgte med det bladet) Den du laster ned krever 2.7 Endret 21. juni 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Tusen Takk Bundy. Regner med det er samme demo ca. Får bestille en psp ting fra play så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå