Ni kon Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei Et vennepar av meg fra Sverige skal feriere i Norge i to uker. De spurte meg om jeg kunne anbefale en rute. Er det noen som vet om et veikart slik at jeg kan tegne og forklare for de. De kommer fra Sverige (Gøteborg). Jeg tenkte å anbefale en tur innom halden. Deretter går turen nordover til Røros. Så til Trondheim deretter ned til Vinstra (over Dovre) og så skal de gjennom Jotunheimen og til vestlandet. Turen skal da ned til Bergen for så å gå tilbake til Oslo og hjem. NOe som vet om slike kart? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Papir? Nett? Papir: Butikken Nett: GoogleMaps, Gulesider? -Jar Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Nett og gratis .) Skal tegne inn veien på et stort kart slik at de får oversikten Endret 21. juni 2006 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Oslo/Tromsø tur/retur? Herlig tur, med masse flott norsk natur. Kjørte turen på fire-fem dager for et par år sida, brukte denne tida for å se, er jo mulig å ta turen på 24 timer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Liker tromsø, men det blir for langt. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Liker tromsø, men det blir for langt. 6355756[/snapback] Oslo/Tr.Heim, da? Få med Saltstraumen. DEN er herlig attraksjon. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 gulesider.no map24.no http://www.mapquest.com/maps/main.adp?country=NO Tror det er noe på vegvesen.no også... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Liker tromsø, men det blir for langt. 6355756[/snapback] Oslo/Tr.Heim, da? Få med Saltstraumen. DEN er herlig attraksjon. 6356154[/snapback] Saltstraumen er muligens litt lenger nord enn Trondheim.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 www.naf.no har vel en veiplotter tror jeg. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 arg, ventet meg pr0n jeg nå eller ihvertfall noe lignende siden det var oivind_dahle sin topic ^^ Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvilken ruteplanlegger er best? Vi brukte Mappy da vi kjørte Norge rundt i fjor og den fungerte helt ok. Bommet litt på korteste veier, men alt i alt bedre enn våre egne kartkunnskaper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå