gøggen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hei, du skal få se et bilde av marskinen min. det jeg trenger er et tips jeg kan gjøre ved marskinen min. så vist du forklarer via tekst eller viser bilde av marskinen din ville det vært topp. eller kansje du får et tips via mit bilde?? Lenke til kommentar
gøggen Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 hei, du skal få se et bilde av marskinen min. det jeg trenger er et tips jeg kan gjøre ved marskinen min. så vist du forklarer via tekst eller viser bilde av marskinen din ville det vært topp. eller kansje du får et tips via mit bilde?? 6355635[/snapback] beklager noen skrive feil jeg fant! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du bør gjøre noe med den tykke kabelbunten som ligger direkte over CPU-kjøleren og minsker effektiviteten (ergo bidrar til dårligere kjøling). Generelt er den neon-greia for harry for min del, men om du liker det er det jo bare bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå