Gå til innhold

Anbefaling av 600W PSU?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny strømforsyning straks, og lurte derfor på om noen av dere kunne anbefale noen spsuer for meg? PSUen må være stille, ha 600W, modulære kabler, god kvalitet og samtidig holde seg på en bra og lav temperatur.

Er det noen som har en PSU og annbefale meg, som holder alle mine krav?

Takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

liker min Hiper Type R 580 veldig godt. Stille er den og.

Koster ikke skjorta heller, 995 på komplett

Men du har jo også MIST 600 , koster det samme, men da uten kablene.. så blir vel ca 150-200 kr dyrere..

Begge er modulære og stillegående etter min mening, lav temperatur har de også.

Lenke til kommentar
Har selv Mist 600, DEN ER SMELL GOD!

6373656[/snapback]

Sånn rent bortsett fra at den ikke er spesielt lydløs... Viften blåser så du hører det rimelig greit ja.

6384870[/snapback]

Det er mulig, har ikke hørt noe til den, ettersom det er gfx som bråker i min kasse.

Jeg er dog heller ikke så ekstremt kresen på lydnivået, burde gå greit om man har headset.

Lenke til kommentar

Dine åpenbare alternativer:

MIST 600W

Hiper 580W

Enermax 620W

Forton Source 600W/700W

Seasonic 600W

Alle er superkvalitetsPSUer, men tror Seasonic eller Enermax har de mest stillegående. Tror du blir fornøyd uansett hvilke du velger av disse. Ingen er bråkebøtter, men de fleste er vel hørbare på ca samme støynivå som min Hiper. Har den 1 meter unna hue når jeg sover, men sover fortsatt som en stein, men helt stillegående er den ikke.

Problemet er vel at verken Seasonic eller Enermax har modulære kabler såvidt jeg vet...

Tror faktisk Hiper og MIST er de eneste "i den klassen" som har modulære kabler og selges i de fleste nettbutikker.

Lenke til kommentar

Skal ha 600W for å være "sikker" på at jeg har nok strøm for en god tid fremover :p Skal kjøpe meg ny, og ganske kraftig hardware uti August en eller annen gang vil jeg tippe.

Hmm.. er ennå ikke så sikker på hva jeg skal velge, men syntes MIST PSUene ser rimelig bra ut?

Lenke til kommentar
Skal ha 600W for å være "sikker" på at jeg har nok strøm for en god tid fremover :p Skal kjøpe meg ny, og ganske kraftig hardware uti August en eller annen gang vil jeg tippe.

Hmm.. er ennå ikke så sikker på hva jeg skal velge, men syntes MIST PSUene ser rimelig bra ut?

6399947[/snapback]

600w er ganske unødvendig, selv med de kraftigere pcer.

Jeg kan være enig hvis du sier at du skal ha en FX-62, 7950GX2 i SLI.

Men en Hiper 580w eller en Mist 500w skal holde i lange baner.

Og hvis du skal gå for 600watten til Mist så må du kjøpe kabler i tillegg, og da blir det lett over 1000 lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...