Gjest Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hei, jeg har en sony ericsson t610 og lurer på om jeg kan legger in musikk fra pc'n som ikker har stemmer men er bare musikk vis du skjønner hva jeg mener. Endret 22. juni 2006 av Gjest Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei, jeg har en sony ericsson t610 og lurer på om jeg kan legger in musikk fra pc'n som ikker har stemmer men er bare musikk vis du skjønner hva jeg mener. 6355581[/snapback] du kan legge inn .mid filer ja som kan brukes som ringetone. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei, jeg har en sony ericsson t610 og lurer på om jeg kan legger in musikk fra pc'n som ikker har stemmer men er bare musikk vis du skjønner hva jeg mener. 6355581[/snapback] .mid filer fungerer ja. Men ikke MP3 filer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) rulleguru men hvordan skal jeg legge in musikken? har ikke en kabel eller noe, men jeg lurte på om det gikk an og legge musikken på en side og hente den fra mobilen, går det tror du ? Endret 22. juni 2006 av Gjest Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) rulleguru men hvordan skal jeg legge in musikken? har ikke en kabel eller noe, men jeg lurte på om det gikk an og legge musikken på en side og hente den fra mobilen, går det tror du ? 6360369[/snapback] Jepp, det går helt fint å legge ut .mid filer på en web server og skrive inn adressen i wap leseren. Du kan også sende dem via bluetooth om du har bluetooth på pc`en. Endret 29. juni 2006 av TheBoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå