skromt Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Sånn jeg forstod det kunne man velge mellom flere språk når man lærer asp.net. Har erfaring fra vb.net så da burde vel c# være bra siden jeg slår 2 fluer i en smekk? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Vel, hvi du kan vb.net ser jeg strengt tatt ikke hvorfor du ikke fortsetter å buke det, men, its yor choise. ASP.NET ligner veldig påVB.NET, bare at du ikke har System.Windows.Forms Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Sånn jeg forstod det kunne man velge mellom flere språk når man lærer asp.net. Har erfaring fra vb.net så da burde vel c# være bra siden jeg slår 2 fluer i en smekk? 6355507[/snapback] Du kan skrive deler av en ASP.NET-applikasjonen i VB.NET for å så skrive noe i C#.NET. Litt av poenget med .NET er nettopp det at man ikke skal være bundet til et spesifikt språk, men av alle språk som støttes av .NET rammeverket. Endret 30. juni 2006 av hpfarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå