Alexos Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Lian Li PC-86 Driver og kjøper meg ny PC, men mangler kabinett og tenkte kanskje dette kunne være noe (i tillegg til at jeg har tenkt å kjøpe Sort Lian Li window kit). Det ser jo veldig pent ut og har ekstremt høy kvalitet etter som jeg har skjønt. Problemet er bare at det ser ut til at dette kabinettet er umulig å få tak i i norske nettbutikker. Har så ekstremt lyst på det. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det innenfor den norske grensen? Eventuelt, noen som har noen erfaringer med dette kabinettet? Har det selv, sett det, lest om det, hørt om det o.s.v. Takk for alle svar Håper jeg får tak i det. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) ser ikke ut som du får det nytt Lian Li PC-86 men kansje brukt.. men et som ligner er jo PC65BUSB Lian Li PC65BUSB ellers finnes det mange andre råe Lian Li Kabbiser som foreks: PCV1200BPLUS Lian Li PCV1200BPLUS Endret 21. juni 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå