Lorang-Dahl Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei! Jeg har kjøpt en uoriginal datakabel til min Nokia 3220, type CA-42. Jeg får ikke innstallert den ordentlig, den leter etter drivere for "USB-serial controller C". Jeg har prøvd nokia sine originale, og noe PL-2303-drivere jeg leste om et sted på internett. Er det noen som har noen erfaringer i samme klasse, og eventuelt noen tips? På forhånd takk, Christoffer Lenke til kommentar
AshNebus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har kjøpt en DKU-5 kabel til min 3220 der følgte det med en mini cd med drivere. Men det funka også med nokia drivere. Derimot finner nokia pc suit ingen nokia modem når jeg skal prøve å koble til internett. Det står på både kabel driverene og i installasjonen av pc suite (v6.8) at modem drivere installeres automatisk. Det går ann å laste ned modem driver manuellt fra nokia der er kun en fil som heter Nokia3220Cable.inf Har forsøkt å putte denne rundt forbi men pc suite finner ingen modem. Alle de andre programmene fungerer. Noen som har noen ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå