Bleach Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei! Jeg kjøpte meg nytt hovedkort og skjermkort idag, fordi mine gamle deler var ødelagte. Etter byggingen prøver jeg å starte maskinen og det går feil fritt. Den jobber i max 10 sek. så skrur den seg helt av. Dette skjer hele tiden. Noen som vet hva som kan være gale? Har en liten mistanke om at det kan være strøm forsyningen som er for svak (350w qtec). Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 godt mulig det er strömforsyninga di ja! pröv med en sterkere PSU hvis du har tilgang på dette Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 prøvde med nett den samme strømforsyningen i en annen pc. da funket det.. kanskje min psu e ødelagt da Lenke til kommentar
Samefar Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Jeg har aldri hatt gleden av å ha en qtec i min besittelse, men ut i fra det jeg har lest om denne merkevaren på nett, så er det visstnok en ganske dårlig vare. Jeg ble også frarådet av min fetter, som er "pc-ekspert", om å ikke kjøpe qtec. Endret 21. juni 2006 av Samefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå