saltogpepper Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hei! jeg tenker veldig på ny skjerm for dagen. har for øyeblikket en 20" boks på skrivebordet, men har lyst på noe litt større og slankere. derfor, har selfølgelig tanken på en lcd-tv streifet meg. hovedsaklig, blir pc'en min brukt til spilling, men også til andre ting. er tv egentlig en god utvei? jeg sjekket på komplett, og der har de en grei skjerm (ihvertfall i mine øyne ) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321738&cks=WYO det er noe i denne gaten jeg eventuelt tenker på. gjør ingenting om den er mindre (større enn 24", da..), for jeg vil ha den så rimelig så mulig! (det er en grunn til at jeg fant den som ukens tilbud ) takker for all respons! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kunne ikke tenkt meg å bruke noe slikt på skrivebordet. En 32" skjerm med oppløsning på 768 linjer er sikkert grei nok i stua, men som PC skjerm er det for liten oppløsning, og det blir jo håpløst å sitte 1/2 meter fra. Men nå spiller jeg lite, så det er mulig det passer bedre for andre. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 satt faktisk å tengte på den samme skjermen. Hadde vert digg å sotte på rommet i soffan å spille WoW på den der. Men som sagt er kankje oppløsningen for liten. Men den burde bli grei til å sjå film på i tillegg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå