Edstro Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Eg er ikke den beste på forbrukerloven osv.. Men eg likte egentligt ikke så godt PSP. Det er helt sikkert folk som synes det er kjekt men eg synes det ikke var noe spesielt. Eg ringer så tilbake på EBgames på kvadrat å spør eg om eg har rett til å bytte den å få pengene tilbake. Nei sier dem. Bare spillene å det gjelder også etter eg har åpnet dem. Har han rett? Kan eg få pengene tilbake igjen for konsolen? Tar han feil? Litt usikker på dette her eg. Endret 21. juni 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du har desverre ingen bytterett i butikker... det er noe ekstra noen kjeder gir kundene sine. Angreretten har du på 14 dager, men det gjelder jo kun ved kjøp over internett, telefon, dør osv... og ikke butikk. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Det hva drid. Da må eg selge den da. Eg kjøpte value pack (den store pakken) med 1 spill å en film for 2100. Da burde eg vertfall få 1500 for den? Eller var det litt billig Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Tja... er jo egentlig bare prøve seg fram på qxl.no eller noe sånt... de går fra 1.000 kr. til over 2.000... kommer litt ann på hva som følger med og om de er brukt eller ei. Burde vel greie litt mer vil jeg tro. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Hva om jeg er under 18? Eg må jo få solgt den. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hva om jeg er under 18? Eg må jo få solgt den. 6355161[/snapback] hvilken fw? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Firmware, hvilket spill, hvilken film, minnekort eller ei... Alt dette har mye å si på prisen, spessielt det første. OT: Er vel ikke så lenge siden du skaffet deg PSP?? Hvordan kan du allerede legge bort denne vidunderlige maskinen? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Firmware, hvilket spill, hvilken film, minnekort eller ei... Alt dette har mye å si på prisen, spessielt det første. OT: Er vel ikke så lenge siden du skaffet deg PSP?? Hvordan kan du allerede legge bort denne vidunderlige maskinen? 6356312[/snapback] Eg kjøpte den for to dager siden og eg har spilt på den to ganger. Så den er så god som ny. Men eg selger den billig for å bli kvitt den. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Firmware, hvilket spill, hvilken film, minnekort eller ei... Alt dette har mye å si på prisen, spessielt det første. OT: Er vel ikke så lenge siden du skaffet deg PSP?? Hvordan kan du allerede legge bort denne vidunderlige maskinen? 6356312[/snapback] Eg kjøpte den for to dager siden og eg har spilt på den to ganger. Så den er så god som ny. Men eg selger den billig for å bli kvitt den. 6357317[/snapback] men hvilken fw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå