Gå til innhold

ZoneAlarm FREE - ny oppdatering, les forumet først

G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk også problemer med denne versjonen av Zone Alarm. Sygate er jo det andre gratis alternativet. Men Sygate har tendens til å generere blåskjerm.

Så da måtte Luske_Ludvig finne et nytt gratis alternativ.

Nå bruker jeg NetVeda Safety.Net 3.62

Syns denne var grei. Du kan til og med filtrere inn pcer på hjemmenettverket etter mac adresse med denne brannmuren.

Lenke til kommentar
Jeg fikk også problemer med denne versjonen av Zone Alarm. Sygate er jo det andre gratis alternativet. Men Sygate har tendens til å generere blåskjerm.

Så da måtte Luske_Ludvig finne et nytt gratis alternativ.

Nå bruker jeg NetVeda Safety.Net 3.62

Syns denne var grei. Du kan til og med filtrere inn pcer på hjemmenettverket etter mac adresse med denne brannmuren.

6359401[/snapback]

Gidder du å teste NetVeda Safety.Net med denne brannmurtesteren:

https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Kalles ShieldsUp!

Og kanskje en liten leaktest i samme slengen:

http://www.grc.com/lt/leaktest.htm

Luske_Ludvig, du kunne kanskje gitt oss en grundig beskrivelse av opplevelser med programmet når du har fått testet deg grundig nok (kanskje etter noen uker). Lag gjerne en ny tråd med NetVeda Safety.Net i tittelen

Hilsen G

Endret av G
Lenke til kommentar
Ikke last ned denne nye versjonen. Jeg gjorde det og programmet ble ikke lenger vist i verktøylinjen, nettet fungerte ikke osv

Endte opp med å innstallere den gamle versjonen!

6389580[/snapback]

jepp samme skjedde her også, trodde det var et virus eller noe slikt med engang

fikk også dette problemet. Godt av jeg tok backup av windows før dette skjedde da

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis dere tør å prøve 6.5.x.x versjonen så anbefaler jeg ihvertfall at dere minimum går til "system tray" og avslutter ZoneAlarm der. For så gå i Control Panel, så til "Add or Remove Programs" hvor dere avinstallerer den gamle installasjonen først.

Kan hende det er påkrevd med en omstart like etterpå, før dere starter med nyinstallasjon. Forsøk i det lengste å unngå en overinstallasjon.

Lenke til kommentar

Jeg har installert ZoneAlarm på iallefall 2 datamaskiner på skolen og hos en annen person og jeg synes no ZoneAlarm fungerer greit jeg. Ingenting som ble borte eller noe etter hva jeg kunne se. Den tulla ikke i det hele tatt de gangene jeg holdt på med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...