Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Guide for å bytte modem?

Anbefalte innlegg

Telenor har sendt oss nytt modem, for å bytte det ut med det gamle. Jeg kan en del om data, men er langt i fra noen ekspert. Så om noen kunne kjapt skrevet hva jeg må gjøre, bit for bit, for at internetten skal funke?

Vi har altså router, og modemet skal jo inn i den, men han telenor fyren sa noe om at får å kunne logge seg på internetten, måtte jeg først koble meg fra en pc direkte til modemet. Jeg skjønte det ikke helt, men om noen her gjør det, vær så snill og fortell meg hvordan :D

Telenor er så trege på å sende ut folk, så om jeg ikke får det til, sitter vi sikkert i flere dager uten nett. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Telenor har sendt oss nytt modem, for å bytte det ut med det gamle. Jeg kan en del om data, men er langt i fra noen ekspert. Så om noen kunne kjapt skrevet hva jeg må gjøre, bit for bit, for at internetten skal funke?

Vi har altså router, og modemet skal jo inn i den, men han telenor fyren sa noe om at får å kunne logge seg på internetten, måtte jeg først koble meg fra en pc direkte til modemet. Jeg skjønte det ikke helt, men om noen her gjør det, vær så snill og fortell meg hvordan :D

Telenor er så trege på å sende ut folk, så om jeg ikke får det til, sitter vi sikkert i flere dager uten nett. :no:

6354860[/snapback]

prøv først å koble modemet som du har fått fra Telenor, noen ganger er modemet konfigurert ferdig.....

hvis ikke, så må du oppgi model/type av modemet du har fått. så kan jeg prøve å veilede deg gjennom hele konfigurasjon.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...