LooneyTune Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Kor kan eg kjøpa trim til crossen min på nette?? Eg kjøre Yamaha YZ85 Lenke til kommentar
TomAndre Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 snellingen.no kan nok skaffe et effektanlegg til deg.Bare å sende dem mail og spør!Så kan du jo kjøpe Hebo Sport powerfilteret på speedoptions Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 snellingen.no kan nok skaffe et effektanlegg til deg.Bare å sende dem mail og spør!Så kan du jo kjøpe Hebo Sport powerfilteret på speedoptions 6354952[/snapback] Fant ikje så mye om cross på dei sidene kunne tenka mg ei sia lagt for cross Lenke til kommentar
TomAndre Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 snellingen.no kan nok skaffe et effektanlegg til deg.Bare å sende dem mail og spør!Så kan du jo kjøpe Hebo Sport powerfilteret på speedoptions 6354952[/snapback] Fant ikje så mye om cross på dei sidene kunne tenka mg ei sia lagt for cross 6355151[/snapback] Snellingen er vel i hovedsak om cross, men selve siden deres er litt dårlig lagd..Så hvis du sender dem mail og spør, så får du nok svar på om dem kan skaffe til Yamahaen din..Dem skaffer ihvertfall deler til Husqvarna, og tror også Cagiva.. Er ikke sikker med Yamaha, men tror det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå