tradhtare Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg vil ellers tipse om å tygge tyggis eller lignende i det du tar av fra bakkenivå,for å hindre propper/dotter i ørene,eller hva dere velger å kalle dem:p Er vel ikke alle som plages med dette. Men det er lett å få under oppstigning [under oppstigning faktisk] men hvertfall så kan dette motarbeides eller i det minste lindres om du drikker iherdig eller tygger iherdig,fra du tar av til flyet har stabilisert seg og ligger vannrett i lufta Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hehe, trodde det var noe stort å fly jeg og (for mange år siden) men er i grunn rimelig kjedelig.. Husk mp3 spiller Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvis du kjeder deg kan du jo stikke frem i cockpiten og høre om de gidder å ta en loop. Lenke til kommentar
veos Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Takeoff er garantert det kjekkeste med å fly! Flyet, om du skal fly en vanlig Boeing 7-serie har en hastighet på rundt 245 km/t når det tar av! Ganske heftig, i grunn! God tur! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Hvis du kjeder deg kan du jo stikke frem i cockpiten og høre om de gidder å ta en loop. 6355056[/snapback] ja,hehe! Sånn som jan erik larsen gjorde i f16 flyet! Å da tar vi en liten roll on jan erik! hehe Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Se på vingene hvis dere opplever turbulens. Det er tøft. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er kjedelig å fly. Ikke fly med ørebetennelse. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er kjedelig å fly. Ikke fly med ørebetennelse. 6355157[/snapback] Word!! Og jeg anbefaler enda en gang TYGGIS,siden det er din første gang. Jeg fikk vondt i ørene på lik linje med ørebetennelse en gang jeg ikke tygde tyggis Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Det er kjedelig å fly. Ikke fly med ørebetennelse. 6355157[/snapback] Word!! Og jeg anbefaler enda en gang TYGGIS,siden det er din første gang. Jeg fikk vondt i ørene på lik linje med ørebetennelse en gang jeg ikke tygde tyggis 6355183[/snapback] okey, da skal jeg tygge ut av milde på flyet,hehe! Bare stappe i meg :!: Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er kjedelig å fly. Ikke fly med ørebetennelse. 6355157[/snapback] Word!! Og jeg anbefaler enda en gang TYGGIS,siden det er din første gang. Jeg fikk vondt i ørene på lik linje med ørebetennelse en gang jeg ikke tygde tyggis 6355183[/snapback] okey, da skal jeg tygge ut av milde på flyet,hehe! Bare stappe i meg :!: 6355193[/snapback] Hehehe, bedre å gjøre det enn å ikke gjøre det,siden det er din første gang Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 okey, da skal jeg tygge ut av milde på flyet,hehe! Bare stappe i meg :!: 6355193[/snapback] Hehehe, bedre å gjøre det enn å ikke gjøre det,siden det er din første gang 6355202[/snapback] jepp, skal huske på det Gleder meg litt nå Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Samtidig som du tenker på hvordan det vil være å bli most inn i setet foran deg. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Det er jo egentlig ikke en dritt å grue seg til for å si det på den måten! Det nærmer seg med stormskritt nå,hehe! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Njaaaa, skeptisk med dette med fly og slikt. I år 2008 er det blitt spådd at alle fly vil krasje. Skeptisk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 http://www.bose.com/controller?event=VIEW_...gi-bin/htsearch Disse er et MUST for å fly komfortabelt. Eller tilsvarende produkt. Jeg klarer såvidt å fly uten sånne. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg skal også på ferie til Italia om noen få dager, nærmere bestemt søndag. Men for min del blir det å kjøre nedover, jeg får fly lavt på autobahn istedet. God tur! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg skal også på ferie til Italia om noen få dager, nærmere bestemt søndag. Men for min del blir det å kjøre nedover, jeg får fly lavt på autobahn istedet. God tur! 6356192[/snapback] Hvor i italia da? god tur til deg å Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg syns det er helt okay og fly, men det er når jeg har sittet der i 6 timer jeg merker det på ørene. Fyfan det er så helvettes vondt! Trykket som kommer er grufullt! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg syns det er helt okay og fly, men det er når jeg har sittet der i 6 timer jeg merker det på ørene. Fyfan det er så helvettes vondt! Trykket som kommer er grufullt! 6356373[/snapback] Så lenge skal ikke jeg være oppi lufta da! Trur det var 2-3timer bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå