Gå til innhold

Lostprophets - Liberation Transmission

embark

Anbefalte innlegg

26. juni slipper Lostprophets sitt tredje album, "Liberation Transmission". Jeg er en utålmodig person, og har allerede lastet det ned (ja, jeg skal kjøpe det når det kommer i butikkene). Og jeg må si at jeg liker albumet veldig godt . Førstesingelen "Rooftops (A Liberation Broadcast)" er en av favorittene. "4:AM Forever" er også en av låtene jeg liker aller best.

Her er låtlista:

01. Everyday Combat

02. A Town Called Hypocrisy

03. The New Transmission

04. Rooftops (A Liberation Broadcast)

05. Can't Stop, Gotta Date With Hate

06. Can't Catch Tomorrow (Good Shoes Won't Save You This Time)

07. Everybody's Screaming

08. Broken Hearts, Torn Up Letters And A Story Of A Lonely Girl

09. 4:AM Forever

10. For All These Times Son, For All These Times

11. Heaven For The Weather, Hell For The Company

12. Always All Ways (Apologies, Glances And Messed Up Chances)

Jeg ble fan av Lostprophets da jeg kjøpte albumet "Start Something" i England for noen år siden. Da hadde jeg bare hørt om bandet, og ikke hørt noen av låtene dems. En stund etter det fant jeg ut at de hadde gitt ut ett album før det også, "The Fake Sound Of Progress". Jeg liker de 2 første albumene veldig godt, og jeg er sikker på at jeg kommer til å like "Liberation Transmission" etter å ha hørt litt mer på det.

Så hvis det er flere Lostprophets fans på forumet, speak up. Denne tråden er ment som en diskusjonstråd for det kommende albumet, men også bandet i seg selv.

Og mange av dere tr00 black metal-fans syns sikkert at Lostprophets er dritt og så videre, så vennligst hold det for dere selv.

Endret av Ferr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Veit at dette blir en megabump men lenge siden jeg har vært innom musikk delen av foumet:P Er det noen som veit hvor jeg får tak i Liberation Transmission? Har lastet ned alle sangene dems og fy faen som jeg digger dem:) Har hørt på de siden første gang jeg hørte shinobi vs dragon ninja. Det begynner og bli en god stund siden nå. Så var det "start something" fy faen som jeg digga den cdn. Så nå er det liberation transmisson som står for tur. Ikke det at jeg allerede har hørt alle sangene sikkert alt for mange ganger allerede, men hvem får nok av lostprophets? hehe;) hvertfall er det noen cd butikker i oslo/sandvika som har Liberation transmission inne? takk for svar:D

btw stor LP fansite;)

Lenke til kommentar
Lostprophets er knall. The Fake Sound Of Progress var en av de mest gjennomlyttede skivene på ungdomsskolen. Må nok lytte litt på denne CD'n ja. :)

6354771[/snapback]

Jøss, med dine holdninger til emo-kids ville jeg ikke trodd du var fan. Eller kanskje du invaderer emo-musikktråder for å undergrave dem? :ermm:

Emo eller ikke emo, jeg kjenner ikke bandet godt, men har hørt noen greie enkeltlåter. Så videoen til den Rooftops-sangen, hadde lite til overs for videoen, men låta ok.

Videoen kan du se her.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...