Gå til innhold

begynner å spille wow noen forslag på races,class

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jau, førsteposten er iallefall maks dialekt eller masse skrivefeil?

Uansett warrior er lett å starte med dei.

Søk litt rundt på forumet her so finner du mange tråder om det samme.

Eit par ting du bør tenke over: Når du snakker i wow, snakk høflig. Og ikkje mas. Aldri sei samme tingen opp igjen 10000000 ganger på rad.

Og IKKJE tigg penger.

Lenke til kommentar
tuuuuuuusen takk.Eg kan ikke nåe får dialekto  :cry:

6397610[/snapback]

Nei, man kan ikke noe for dialekten sin, men du kan jo skrive bokmål istede?

Anyways, spill den klassen du synes høres spennende/morro ut. Hvis du ikke liker den klassen kan du alltid starte en ny. Alle har sikkert sin favoritt klasse og synes den er best, smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Hei eg sga begynna å sbela wow snart så eg håpte nåen konne gi meg nåen tips hva d er gøy og godt og vær. plizz hjelp wett nesten ikje ein ting

6354461[/snapback]

altså human warrior om d e gøy a wær?

6354558[/snapback]

Å herregud, MY EYES!

Lenke til kommentar
Hei eg sga begynna å sbela wow snart så eg håpte nåen konne gi meg nåen tips hva d er gøy og godt og vær. plizz hjelp wett nesten ikje ein ting

6354461[/snapback]

altså human warrior om d e gøy a wær?

6354558[/snapback]

Å herregud, MY EYES!

6403010[/snapback]

QFT

Ta dverg paladin du...regner med at det er det som passer best for deg.

Lenke til kommentar

Selv vil jeg ambefale druid av den enkle grunn at den en druid nermest er en all-in-one class. Den kan både heale, tanke, dps, stealth osv osv osv. Det å "teste" all classene blir bare tull om du spør meg siden rollene ikke kommer skikkelig frem før man begynner med skikkelige instancer. For eksempel er det skjelden at en priest healer mye annet en seg selv før han lvl 20, samme går for mange av de andre classene. Druid blir dermed det optimale siden du der kan fokusere på det du vil gjøre. Om du vil heale så får du healing gear (stor bonus der er jo at det ikke akuratt er kamp om leather med int og spirit på ;) ) og feral gear om du vil tanke eller dps.

Selv liker jeg best priest, synest det er en grei class å spille og synest instance healing er en god utfordring (i alle fall i dårlige grupper :!: ). En god healer har faktisk mye han skal holde styr på og hvordan du velger å fordele healinga di kan oftre redde eller dømme en gruppe. Man kan vel egentlig si at dersom de andre gjør det rett er det lett å vere healer, men når noen gjør noe feil er det healeren sin oppgave å ta støten og rette det opp ved å spille bra ;)

Lenke til kommentar
Til de som sier at warrior er lett å begynne med: warrior blir faktisk mer krevende enn de fleste andre klasser i endgame imo.

6402808[/snapback]

Tull og atter pølsevev. Warrior er det aller minst krevende, suverent.

Til trådstarter: Les litt på http://www.wow-europe.com/en/info/classes/ velg et eller annet som høres gøy ut, tviler på at du blir misfornøyd med noen som helst class.

6403320[/snapback]

Hvilke class som er enklest kommer jo veldig ann på situasjonen og hva type aktivitet man snakker om. Tanking og healing på raid boss er for eksempel betydelig vanskeligere en å spamme frostbolt, stings og hva enn roguer spammer. Alle classer har sine utfordringer og de som sier noe annet har som regel ikke spilt classen det er snakk om.

Har selv hørt alt for mange si at "healing ikke er noe krevende eller vanskeligt, man skal jo bare holde folk i livet". Nå skal ikke jeg begynne å legge ut om hva du bør ta hensyn til med tanke på healing, men om du bare healer den med minst helse hele tida kommer du ikke langt.........

Edit: Utilsikta uriktig staving har blitt utbedra etter beste evne :p

Endret av 2laggy2follow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...