fredriri Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har en GPPB3 Ni-MH-lader, og kjøpte nettopp noen Mi-MH-batterier på Clas. Er det null problem å bruke en Ni-MH-lader til forskjellig type Ni-MH-batterier? Batteriene står det om charge time: 4hours @ 600mA 14Hrs @ 200mA Laderen: a.c 50Hz 5W dc2.8V 130mA(AA-size, slik jeg har kjøpt) -Fredrik Lenke til kommentar
morra Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg tror det skal funke... Mine oppladbare batterier er ikke nevnt på pakken til laderen, men de funker utmerket likevel. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Intet problem, men du bør ikke putte forskjellige typer batterier i laderen samtidig. Sånn ellers, så er det generelt sett oppladingstiden som vil variere med forskjellige batterier. P.S. Det vil ta en stund å lade batterier med den laderen der, dersom de dataene er korrekt. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Intet problem, men du bør ikke putte forskjellige typer batterier i laderen samtidig. Sånn ellers, så er det generelt sett oppladingstiden som vil variere med forskjellige batterier. P.S. Det vil ta en stund å lade batterier med den laderen der, dersom de dataene er korrekt. 6359495[/snapback] Litt over 14t faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå