Skogslik Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Viss eg kjøper meg en 19 tommers flatsjerm til pcn, kan den kobles til Xbox 360en og få HD-Bilde? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Viss eg kjøper meg en 19 tommers flatsjerm til pcn, kan den kobles til Xbox 360en og få HD-Bilde? 6550330[/snapback] Ja, oppløsningene på 19 tomerene er vel 1280x1024. Det finnes VGA kabel for å koble Xbox 360 til pc monitorer. Dr Peedee Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kult da vurderer eg faktisk og kjøpe en slik Sjerm til Pcn, så kan eg jo koble 360en til og Men blir det akkurat som HD da? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kult da vurderer eg faktisk og kjøpe en slik Sjerm til Pcn, så kan eg jo koble 360en til og Men blir det akkurat som HD da? 6551116[/snapback] Oppløsningsvis blir det som HD... er bare et lite problem med VGA kabelen, som gjør at Xbox1 spill fungerer litt dårlig til tider. Samtdig blir det litt bedre bilde med Komponent kabel. Uansett, etter seneste oppdateringen er bildekvaliteten med VGA Kabel blitt forbedret, og siden oppløsningen er like høy som på HD-TV'er vil det bli like bra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ok Spiller nesten aldrig gammle Xbox spill eg alikevell da men. Men vilken kabel trenger eg eventuelt? Og Tror dere det blir litt drit og spille på en så liten sjerm? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Du trenger ikke annet enn en VGA kabel, som selges nokså billig på f.eks Elkjøp. Men husk, kjøp den originale, altså Microsoft sin. Å spille på en slik skjerm funker det Så lenge man sitter nokså nærme i alle fall... har selv brukt min 17" LCD PC Skjerm når jeg er hos venner med 360. Da ser jeg ikke noe problem i det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ok Og du ser liksom forsjell på og spille på en slik sjerm en en vanlig Tv liksom? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Forskjellen er vel like stor som om du går fra vanlig TV til HDTV, altså meget klar og detaljert grafikk,i mindre format da selvfølgelig. Men forskjellen er der! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Akkurat som Mala sier vil du få en klarere, og noenganger en nokså mye mer detaljert grafikk. Ta Battle For Middle Earth 2 som eksempel, hvor en høy oppløsning trengs for å kunne se alt perfekt når man zoomer kameraet ut. Du vil kanskje ikke tenke så mye over det med en eneste gang, men bare prøv å gå tilbake etter noen uker Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 hehe Ok, men er det VGa kabel eg må kjøpe? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 hehe Ok, men er det VGa kabel eg må kjøpe? 6554558[/snapback] Om du skal koble den opp mot in PC monitor,så ja! Kjøp MS sin offisielle! Lenke til kommentar
bas Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Men husk, kjøp den originale, altså Microsoft sin. Jupp, har prøvd tre forskjellige VGA kabler, må bare si meg enig: Joytech = Crap Dragon 360 (billig china vare) = Crap MS sin originale = Meget bra, blei kvitt ghosting eller hva det kalles på bokstaver samt ellers glassklart bilde. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dette emnet er feilpostet og skal under Kultur -> Film/TV -> Video (https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=198). Posten flyttes dit. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Dette er kanskje et dumt spørsmål...men men here goes.. F.eks i PGR3 så kan man pause spillet og gå i kamera view og ta bilde/screenshot..går det an på noen måte og få overført bilde/screenshot fra 360 til pcen? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jepp, men da må du ha en sånn sata adapter som team-xecuter lager. sjekk ut www.xbox-scene.com eller www.360updates.com og surf litt så finner du det nok.. Lenke til kommentar
maxell Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Godt å se at det er noen HD-entusiaster her Siden jeg skulle flytte så måtte jo den nye leiligheten få en liten innflyttingsgave, en LG 42PC3R. Jeg sliter med å få bilde fra Xboxen ut på skjermen. Har koblet til Componentkablene pluss lydkablene, svitsjen over til HDTV på kabelen, men fremdeles får jeg ikke ut noe bilde til skjerm, lyden er der derimot. Noen som vet om det er en eller annen banal feil jeg har gjort? Input på TV er selvsagt satt over til Component. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Godt å se at det er noen HD-entusiaster her Siden jeg skulle flytte så måtte jo den nye leiligheten få en liten innflyttingsgave, en LG 42PC3R. Jeg sliter med å få bilde fra Xboxen ut på skjermen. Har koblet til Componentkablene pluss lydkablene, svitsjen over til HDTV på kabelen, men fremdeles får jeg ikke ut noe bilde til skjerm, lyden er der derimot. Noen som vet om det er en eller annen banal feil jeg har gjort? Input på TV er selvsagt satt over til Component. 6646090[/snapback] Kontrollspørsmål: Du har plugget inn følgende ledninger inn på TV'n: For LYD: en hvit en rød For Komponent video: en grønn en blå en rød OG: den gule bruker du ikke. ? Dr Peedee Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Til trådstarter: Eg kunne gjerne tenkt meg å høyrt ei litt detaljert tilbakemelding på tv'n, no som du har hatt den ei stund. Eg vurderer sterkt å kjøpe samme tv som deg, men som sagt, hadde vært hyggelig med ei skikelig tilbake melding etter at du hadde brukt den ei stund Lenke til kommentar
maxell Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Kontrollspørsmål:Du har plugget inn følgende ledninger inn på TV'n: For LYD: en hvit en rød For Komponent video: en grønn en blå en rød OG: den gule bruker du ikke. ? Dr Peedee 6646336[/snapback] Har gjort alt dette ja, men i mørket var den grønne pluggen mistenkelig lik den blå kontakten Alt i orden nå, kan ikke fatte at jeg til og med satte inn kablene utallige ganger før jeg endelig snudde litt på tvn og fikk inn mere lys. Følte jeg meg dum da jeg oppdaget tabben? Så absolutt!! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvordan funker TVen nå da? Like fornøyd? Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå