Becks69 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei Ønsker meg et nytt kamera. Er absolutt amatør bruker, men har et par ting jeg ønsker: -R A S K T: når jeg trykker, skal bildet tas! når jeg skrur det på, skal det ikke gå lang tid! -Zoom: må kunne zoome litt uten masse korn -Litt lett/kompakt -Fint med stor/god skjerm -Design er også kjekt. Ellers er det ganske fritt, kom med tips/meninger. Fint om vi holder oss rundt 2-3.000kr, og om det kan kjøpes fra Komplett.no (jeg skal handle noe annet der om et par dager). Takk! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvis du søker litt i denne kategorien, finner du et utall tråder som vil kunne tilfredstille deg i din søken etter kamera. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Richo Caplio R2, 3 og kanskje også 4 er veldig kjappe kameraer, med stor skjerm og 7x zoom Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Hvilke av disse Casio Exlim kamerane i denne prisklassen passer meg best?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå