RødHatt Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hei! Har bestillt NGT ADSL for en mnd siden, men fremdeles har det enda ikke skjedd noe. Dvs. de mener linjen må utbedres, noe som jeg sporenstraks samtykket til for en uke siden. Begynner å bli riktig lei av å vente. Å innstallere adsl er vel en teknisk kurant affære...Jeg kan ikke forstå hvorfor NGT har så lang ventetid... Jeg bor i Bergen sentrum. Noen andre som har erfaringer med NGT??? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hvis de mener at linjen må utbedres så regner jeg med at de mener at noe er feil og dette må repareres før adsl vil fungere. Slikt arbeid må bestilles fra en entrepenør, feks. Bravida, Telnett el. siden ngt (såvitt jeg vet) ikke har egene service-folk. Hvis denne entrepenøren har mye å gjøre så blir ofte oppdrag som er driftsfeil (kunder som faktisk betaler for en tjeneste som ikke fungerer) prioritert foran folk som ønsker installasjon. Hvis du noen gang får en feil på linjen din etter at du har fått den opp å gå så ønsker du sikkert at din feil blir rettet før en i nabohuset skal få installert adsl. Fra jeg raporterte inn en feil til den var rettet gikk det ca 1-2 dager. Jeg er iallefall fornøyd med ngt. :smile: [ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-10-13 00:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå