Gå til innhold

Anbefalinger av P4 Hovedkort

NilsJohan

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny pc med P4 2.8GHZ og RD RAM. ASUS P4T533-C er anbefalt av hw.no som det "beste" p4 hovedkortet på markedet for øyeblikket. Har noen noen andre forslag? Jeg har sett på sider som tomshardware.com og anandtech.com men jeg fant ingen nyere tester eller sammenligningstester der. Sjekket også litt lenger ned i forumet, men var for det meste spørsmål om pris og slikt der, men det spiller ingen rolle. Vet noen om noen sider viet til socket 478 hovedkort (som socketa.com) eller har noen gode anbefalinger å gi? Vil helst ha et hovedkort med raid og usb 2.0, gjerne firewire, men lydkort har jo det og det fås kjøpt som pci versjon. HK bør helst være overklokkingsvennlig (pci lås og andre nyttige ting =) Lurte også på om det er noe vits med mer enn 512MB RD RAM.

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-13 13:11, skrev NilsJohan:

Som jeg sa, ønsket jeg mest mulig ytelse, men er det kortet såpass mye bedre enn RD RAM kortet at det er verdt å kjøpe dårligere RAM for det kortet?

Ja, det synes jeg. (Gikk fra P4T533R og PC4200RDRAM selv...) Overklokket yter mitt system opp mot (eller litt over) det som RDRAM systemet gjorde på minne.

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...