sablabra Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Evt. finnes det en 360 med flere inn og ut i samme chassi? 6361576[/snapback] Den tok jeg ikke helt? Men som eXa sier; cooltek med 2 yate loon-vifter på 5V fungerer utmerket, noe jeg bruker selv (eller jeg bruker viftestyring, så skrur jeg de ned helt til jeg ikke kan høre de lenger. Det gjelder alle vifter i kabinettet da ). Det blir noen grader varmere, men at jeg må senke hastigheten et par hundre mhz har lite å si Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hold deg til kun 1 radiator! hva skal du med en radiator med flere inn\ut nipler? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 jeg stilte heller det spørsmålet i en annen tråd siden det nesten blit litt OT. Men da begynner jeg få en god oversikt over hva som er bra. Men hvordan vet jeg at gjengene passer så lenge niplene ellers er 3/8? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) jeg stilte heller det spørsmålet i en annen tråd siden det nesten blit litt OT. Men da begynner jeg få en god oversikt over hva som er bra. Men hvordan vet jeg at gjengene passer så lenge niplene ellers er 3/8? 6362526[/snapback] Både cooltek og hwlabs bruker vel 1/4"BSP gjengedimensjon, så da trenger du nipler med dimensjonen 1/4"BSPx3/8"ID EDIT: Disse passer i hvert fall på cooltek-radiatorene: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...8ID&mcat=14s265 Endret 22. juni 2006 av sablabra Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Ok, noen som aner om mine Legris pushin 3/8 nipler har 1/4"BSP? Hvor får jeg kjøpt yate loon? Denne er godkjent? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=CTRAD3x120&mcat= Endret 22. juni 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå