xanonymx Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Når du går inn i en mappe med andre mapper og filer så pleiere mappene å ligge først og så kommer alle filene. Så når jeg trykke alfabetisk rekke følge så er det også slik, men kan jeg gjøre slik at alt er alfabetisk? Jeg vil ikke sortere det manuel, vett at det går, men det tar lang tid hvis man har mange filer og mapper. Det er kun en en mappe jeg har tenkt å gjøre dette. Håper dere skjønte, hvis ikke si at du ikke skjønte så skal jeg prøve å forklare litt bedre. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du mener å høyreklikke så velge sorter etter navn? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, når du gjør det så kommer først alle mappene alfabetisk, og etter mappene så kommer alle filene alfabetisk. Men jeg vil at alt skal være alfabetisk slik at det kan komme filer før mappene. Hvis du skjønne Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Høyre klikk, velg Ordneikoner> Vis Grupper? Da kommer alt etter navn? Endret 21. juni 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Ja, da deles det inn inn for hver bokstav, det funker for meg. Takk. Endret 21. juni 2006 av xanonymx Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja, da deles det inn inn for hver bokstav, det funker for meg. Takk. 6354186[/snapback] Bare Hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå