AKIRAx77 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei, jeg lurer på hvor man anbefaler å selge Honda Veteran motorsykler. Jeg tror det er en 1979 modell. Den har tilhørt min nå avdøde onkel og jeg skal hjelpe min mor og selge den. Finnes det noen spesielle klubb sider eller bruktforhandlere som anbefales? Sykkelen er i Vestfold. AKIRA Lenke til kommentar
Patz Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Classic Honda club Norway har mange entusiaster, der kan du legge den inn. Hvilken sykkel er det foresten? EDIT: http://www.classichonda.no Endret 21. juni 2006 av Patz Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) En HONDA 450, BLACK BOMMER 1971 modell, så jeg bommet litt i min første post. Den er kjørbar, var bare noe med coilen tror jeg. Hva tror du noe sånt er verdt? AKIRA Endret 21. juni 2006 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Patz Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Flott sykkel da Har ikke peiling på pris, men du kan jo prøve å spørre på forumet til classichonda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå