Dragon Hunter Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Trenger virkelig evnen til å dirke opp låser i Gothic II (har kommet til 3. kapittel) snekkeren i Khorinis kan lære meg det, men han vil ikke før han er overbevist om at jeg er en ærlig og hederlig mann, husker ikke hvordan jeg gjør det. Har latt Rengaru gå, uten å anmelde han til militiaen (fyren er verken takknemlig, eller hjelpsom), så å lære det av tyvene er ikke noe alternativ. Noen som vet hvordan jeg overbeviser snekkeren? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Han sier jo til deg hva det er du må gjøre for å vise det. Bare gjør det, så viser han deg. Er nok ingen annen måte å overbevise han på, nei. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Desverre sier ikke Thorben (snekkeren) noe om hva som må til før han blir overbevist. Har jobb i byen, og har fått velsignelse fra en prest av Adanos, og en munk av Innos. Det er allikevel ikke nok til å overbevise den helvetes moralisten Thorben ... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ah. Jeg mener å huske at du må bli velsignet av tre munker. èn har du jo i byen, han Adanos-munken. Dessuten har du disse folkene i klosteret. Husker ikke om disse var Innos-folk eller ej. Dessuten har du en som står ved et shrine i villmarken. Husker ikke helt om det er han tredje fyren. Sjekk ut en walkthrough, der kan du få gode tips. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Gå mot klosteret. Rett før du kommer dit vil du se en munk med et lite shrine. Han velsigner deg. Ta deg jobb hos Bosper i Korhinis. Han betaler bra for skinn og de vil du få maaaaange av etterhvert. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Gå mot klosteret. Rett før du kommer dit vil du se en munk med et lite shrine. Han velsigner deg. Ta deg jobb hos Bosper i Korhinis. Han betaler bra for skinn og de vil du få maaaaange av etterhvert. 6366921[/snapback] Har blitt velsignet av alle, han utenfor klosteret, Vatras, og han TV-prest-look-a-like-en. Er i kapittel 3, men klarer fortsatt ikke å overbevise Thorben ... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hmm...det er ei lita stund sidan eg spelte G2 no, so eg er ikkje sikker...men anten var det å bli velsigna både av Vatras og Daron, eller so var det å ordne gjelda til niesa til Thorben som skulle til. Sistnemnde quest får du frå Matteo når du prøver å bli lærling. Dersom du er i tredje kapittel, kan det hende at toget har gått. Då trur eg einaste moglegheit er å lære det av tjuvane. Det kan du fortsatt gjere, uavhengig av kva du gjorde med Rengaru. Den skjulte teksten under forklarar (og røper) litt. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): På eit tidspunkt vil tjuvane ta kontakt med deg. Avhengig av korleis du har løyst enkelte oppdrag, vil dei anten prøve å drepe deg eller invitere deg inn i lauget. Eg hugsar ikkje akkurat kva for oppdrag det var snakk om, men det med Rengaru er eit av dei. Det andre har noko med ein uærleg kjøpmann å gjere. Eg vil helst ikkje røpe for mykje. Du får spørre, eller google, om du ikkje har lyst til å løyse det sjølv. Eg veit ikkje heilt kva som skjer når du kjem på god fot med lauget, men når dei blir sinte på deg, vil det skje på følgjande måte: Når du går inn i baren i hamnedistriktet, vil du få beskjed om at der er ein som ønsker å møte deg bak huset til fiskehandlaren. Gå dit, og du vil oppdage at han er der for å drepe deg. Det klarar han sjølvsagt ikkje, og etter kampen kan du ein nøkkel for han. Denne opnar døra til skjulestaden til tjuvane, som er under Khorinis. Når du kjem dit, vil du bli tilbudt å slutte deg til dei. Kay Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 det er bare og sladre på noen av dem. så sender de en leiemorder for og drepe deg. når du har drept hn loot hn og hn har en nøkkel. gå så til the sewers og join thieves guild. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå